• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Mimmi...fan vad ledsen jag är för er skull...jävla förbannade skit också jag har inga ord, men alla mina varmaste tankar går till er! Kramkramkram!!!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Mimmi: Jag har alltid varit jätte öppen med våra mf för det är jobbigt som det är och blir bara jobbigare om man dessutom ska försöka sig på att se glad och normal ut.

Bamsekram på dig!

• Odetta
    telgebo skrev 2012-01-22 11:07:44 följande:
    Fortfarande ingen mens, vad f*n är det här?

Ta ett test telge och sluta spamma tråden med dina frågor som ändå bara du kan svaren på. Jag personligen tycker att det är OERHÖRT ansvarslöst gjort av dig att ha oskyddat sex, efter 4 barn vet du ju för sjutton hur barn blir till och med tanke på din situation med dina barn...tragiskt tycker jag.

Du har fyra barn, du kan med andra ord få barn. Oskyddat sex is the way to go för att det ska bli fler. Sluta sätt barn till världen som samhället måste ta hand om och jobba istället på att bli frisk så du kanske åtminståne får tillbaka din älskade minsting. DÄR har du ett barn, kämpa för henne!

Och köp kondomer.
  • Odetta
    telgebo skrev 2012-01-22 19:58:56 följande:
    Sedan så kämpar jag med att få hem Alice så gnäll fan inte på att jag gör allt för att få hem henne. Detta var inte planerat och man är fan säker 6 dagar före man väntar mens, har alltid varit det förr så jag tror inte jag hade äl vore fan otroligt i så fall.

Men tack så mycket för ert stöd, speciellt du Odd som inte har ett smack insyn i mitt liv och skriver så jädra hårda ord. Tänkt tanken på att anmäla ditt inlägg men sjunker inte till samma låga nivå som du.

Anmäl om du vill Telge, det finns inget i mitt inlägg som strider mot reglerna. Du har själv berättat om din situation i olika trådar och det du har sagt är tillräkligt att jag står för vartenda ett av mina ord.

Oskyddat sex har man endast om man är beredd på konsekvenserna och det finns inga säkra perioder. I din situation och vilka konsekvenser en eventuell graviditet och ännu ett barn i den situationen ger tycker jag att det är jätte ansvarslöst att göra som du väljer att göra. Visst, du kanske tänker att det är ditt liv och jag ska inte bry mig, men jag är inte en hjärtlös människa. Jag struntar i dig för jag tycker du gör bort dig, däremot tycker jag fruktansvärt synd om alla barn du sätter till världen som inte får växa upp med sin mamma.

Och det gör mig så arg!

Framför allt när du skriver och beklagar dig i en tråd där vi alla har kämpat och kämpar som fan för att få våra efterlängtade barn och få bli och vara mamma! Jag tycker inte att dina funderingar just nu liksom hör hemma här och dra inte alla över en kant här nu och skriv "ni" om du svarar på det här för det här är vad JAG tycker, men jag tycker din närvaro här är kränkande. Jag blir stött av din ignorans och då tillhör jag inte ens den tappra starka skaran kvinnor härinne som hoppas och längtar efter sina barn!
  • Odetta

Telge: kan du inte bara gå nu? Du säger det om och om men är ändå kvar... Du tillför bara bråk härinne och dina problem är inte relevanta i en tråd för kvinnor som kämpat för att bli gravida efter mf. Gå starta en egen tråd eller nått och lämna denna, jag ber dig, snälla.

• Odetta
    MCT79 skrev 2012-01-23 09:10:33 följande:
    Herregud .... Jag har vaknat TRE gånger inatt.... TRE!!

Det har inte hänt sedan oktober...

Då blir det bebisar snaaaart!!!! Kroppen vilar upp sig vetdu
  • Odetta
    MCT79 skrev 2012-01-23 09:53:41 följande:
    Är det så?? Det jag vaknade av kl 9 var mensvärk.... Hade ledigt kunnat sova vidare!

Åh så spännande! Ät mycket pasta idag (och framåt om det inte sätter igång med det samma) för det ger kroppen energi länge

Hur ligger dem nu förresten? Kommer du få föda dem eller blir det snitt?
  • Odetta
    MCT79 skrev 2012-01-23 11:43:11 följande:
    Idag är det en SÅN DÄR dag... sammandragningar fast jag sitter rakt upp och ner....
    hur känns dem? Är dem obehagliga? Mensvärk?

Ta en alvedon och en varm dusch och känns sammandragningarna eller mensvärk fortfarande så är det dags att ringa förlossningen för en koll hur dem små liven ligger
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2012-01-23 12:40:37 följande:
    Tänkte skriva här att idag är en sån där bra dag. Kl har passerat 12 och jag tar mig upp från golvet utan större problem (fogarna). Det är min handled som strular bara men det får jag ta. Och väldigt lugnt på insidan! Men! Jag har en Wilda här hemma... Hon släpper sig värre än en KARL! Och illa luktar det!

Wohoo för bra dagar! Och det där med pruttar....hahaha!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma