telgebo skrev 2012-01-22 19:58:56 följande:
Sedan så kämpar jag med att få hem Alice så gnäll fan inte på att jag gör allt för att få hem henne. Detta var inte planerat och man är fan säker 6 dagar före man väntar mens, har alltid varit det förr så jag tror inte jag hade äl vore fan otroligt i så fall.
Men tack så mycket för ert stöd, speciellt du Odd som inte har ett smack insyn i mitt liv och skriver så jädra hårda ord. Tänkt tanken på att anmäla ditt inlägg men sjunker inte till samma låga nivå som du.
Anmäl om du vill Telge, det finns inget i mitt inlägg som strider mot reglerna. Du har själv berättat om din situation i olika trådar och det du har sagt är tillräkligt att jag står för vartenda ett av mina ord.
Oskyddat sex har man endast om man är beredd på konsekvenserna och det finns inga säkra perioder. I din situation och vilka konsekvenser en eventuell graviditet och ännu ett barn i den situationen ger tycker jag att det är jätte ansvarslöst att göra som du väljer att göra. Visst, du kanske tänker att det är ditt liv och jag ska inte bry mig, men jag är inte en hjärtlös människa. Jag struntar i dig för jag tycker du gör bort dig, däremot tycker jag fruktansvärt synd om alla barn du sätter till världen som inte får växa upp med sin mamma.
Och det gör mig så arg!
Framför allt när du skriver och beklagar dig i en tråd där vi alla har kämpat och kämpar som fan för att få våra efterlängtade barn och få bli och vara mamma! Jag tycker inte att dina funderingar just nu liksom hör hemma här och dra inte alla över en kant här nu och skriv "ni" om du svarar på det här för det här är vad JAG tycker, men jag tycker din närvaro här är kränkande. Jag blir stött av din ignorans och då tillhör jag inte ens den tappra starka skaran kvinnor härinne som hoppas och längtar efter sina barn!