• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Kajsalisa: Tråkigt för din bästa vän... Snart finner hon styrka igen att försöka så som vi gjorde och snart har även hon bebis. Kram

• kajsalisa

Underbara barn 2barnsmamma. Superfina!!

• Miltons Mamma

Vi har fått vara med om ett "mirakel" idag. Var helt inställda på att det hade blivit ett till missfall. Mn idag på Vul så visade det sig att allt såg bra ut och ett hjärta som slog :)

Vi är så glada nu här hemma. v 6+1 sa hon ev längre  då den lille var svår att mäta.

Ville bara dela med mig av positiva besked för en gångs skull!!

• Odetta
    Miltons Mamma skrev 2011-02-11 18:34:55 följande:
    Vi har fått vara med om ett "mirakel" idag. Var helt inställda på att det hade blivit ett till missfall. Mn idag på Vul så visade det sig att allt såg bra ut och ett hjärta som slog :)

Vi är så glada nu här hemma. v 6+1 sa hon ev längre  då den lille var svår att mäta.

wooohooooo för lyckat vul!!!! Hejja hejja lilla räkan

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Längtan efter liten

åååh vad roligt att höra :D grattis
    Längtan efter liten är stor
  • 3 barns mamma84

GRATTIS TILL ER TÄNK HUR DET KAN GÅHjärta 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Evve81

Nu sitter jag här och är så nojjig igen. Hade egentligen tänkt berätta för barnen att de ska få ett syskon idag men det blev liksom inte av. Jag har inte känt bebis idag och jag mår riktigt bra så nu kommer tankarna på att det är nåt som är fel.... De här tankarna kommer inte gå över på hela graviditeten va?!

Förra gången kom mf när vi skulle berätta för barnen så jag antar att det är därför jag drar mig. Jag är i v 15+3 så jag har ju passerat den kritiska tiden och jag vet att man inte känner bebis varje dag men ändå...... Nåja vet inte vad jag ville med detta mer än att skriva av mig lite

• Muffe

Satan vad ont jag har i magen just nu, kan inte säga om det har med bebis att göra eller m det är ngn slags magsjuka... kan knappt gå, och sambon är inte hemma utan på fest... :-/ Vänta, eller vad göra?

känns kanske som en form av magsjuka... men inte vet jag.....

• 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-02-11 19:49:29 följande:
    Hmm tro det eller ej men nu kände jag nog bebis i alla fall så lite av min nojjighet försvann nog. Men helt kommer den nog aldrig gå över.
    Kommer alltid att finnas där men den du har inne i dig med kärlek kommer vi att se på bild när den kommer ut jag LOVAR gå och berätta nu gumman jag vill sen veta vad dem sa
    Lycka till
    Din Hjärta kommer att stanna kvar i magen tills det är dags att träffa er
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma