• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Jag kanske också borde börja förbereda snart? Här står en barnvagn med 3 hjul (borde sitta 4 på...) som vi har fått, det är det enda. Annars kan man inte se hemma hos oss att vi nog ska få barn om en månad...

• Happiness

Skönt att det går så bra för oss alla. Tycker vi är såååååå duktiga. Kämpar på. {#emotions_dlg.flower}

Pusspuss

• Muffe

Pancakes, jag har ingen aning om va vi får, men vi säger "han" hela tiden Dock säger känslan mer och mer tjej men jag har ingen aning... Det där med feber är nog inte helt sant heller men läste på fl att det var någons barnmorska som haft rätt i många fall där, eftersom pojkarna släpper iväg ngt främmande hormon i denna vecka, typ....

Här är allt toppen och jag är så sugen på att sätta ihop spjälsängen men det får bli om ett par veckor

• Pancakes

Skönt att höra ifrån dig Happiness! Vad duktig du är som är så förberedd! Låter som läget är under kontroll verkligen. BF i mars nångång va?

Jag har inte förberett nånting men det är ju några månader kvar också.

• kajsalisa

Åh va skönt att höra ifrån dig Happi. Hann bli riktigt orolig...

Smålandsjänta; om det är någon tröst så sov vi knappt heller tillsammans sista två veckorna för att jag snarkade så mycket. Å jag gick i mammas skor hela julen eftersom jag inte fick i fötterna i mina egna...
    Jag förstår att det känns tungt nu, men håll ut, alldeles snart har du din bebis hos dig.

• Pancakes
    Muffe skrev 2011-02-09 13:16:07 följande:
    Pancakes, jag har ingen aning om va vi får, men vi säger "han" hela tiden Dock säger känslan mer och mer tjej men jag har ingen aning... Det där med feber är nog inte helt sant heller men läste på fl att det var någons barnmorska som haft rätt i många fall där, eftersom pojkarna släpper iväg ngt främmande hormon i denna vecka, typ....

Här är allt toppen och jag är så sugen på att sätta ihop spjälsängen men det får bli om ett par veckor
    Ja, vi säger också han. Vet inte varför. Jag såg inte nåt på ultraljudet men min sambo tror att han kanske såg nåt där nere men han vet inte säkert. Ska bli spännande att se vad det blir. Ska bli jättespännande att se vad du får också!

Har ni köpt spjälsäng? Vad kul! Vi har som sagt inte köpt nåt alls än men det kanske börjar bli dags att beställa vagn. Det hade ni gjort va?
  • Odetta

Åh HAPPI!!!!

Vad skönt att höra ifrån dig, har tänkt på dig vännen! Du verkar ha läget under kontroll och vet du vännen, det visste jag att du skulle ha

***bamsekramisar***

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Pancakes

Odd, kul att höra från dig också! Är allt bra med dig och den lille?

• Odetta

Vill ni se en tjockisbebis?

Vidar idag 19 dagar gammal. I morgon ska vi till BVC igen och det ska bli spännande att se vad han väger nu (för en vecka sedan vägde han ju 4900 gram redan)

*kram på er*

(ps: jag har lagt ut en ny magbild också )

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma