rontgensyrran skrev 2011-02-16 20:36:34 följande:
Det funkar rätt bra. Man måste sätta sig in i redan från början at tdet blir tufft. Speciellt med sömn och tålamod. jag har ju tyvärr inte min familj i närheten utan 30 mil bort. Så jag har ju inte den möjlighet till avlastning som jag skulle behöva många ggr. Men det är bara att kämpa på och det är väl värt det när man får ett litet leende från sitt älskade barn :)

Jo jag förstår att det inte är lätt. Jag har ingen kontakt med min mamma och min pappa kan jag inte be om hjälp utav för han har inte handlagom barn om jag säger det noll tålamod milt sagt och skulle nog bara skrämma en liten bebis, förstå mig rätt, han är jättegullig så men bebisar nej. Jag förstår att livet kommer bli helt upp och ner med en liten och man kommer ha fullt upp och man kommer ha det tufft men jag har tänkt på om jag ska ge mig på detta själv eller leta efter Mr Right som kanske aldrig dyker upp eller inte om Mr Right vill ha barn kan få barn och att jag också kan, våhgade inte vänta, ville inte vänta så jag tog tag i det på egen hand och här är jag nu.
Evve81 skrev 2011-02-16 21:14:16 följande:
Röntgen: Med risk för att tabba mig men visst var det du som lagt upp den fina bilden tidigare? Hoppas magen blir bättre på lillan
Telge: Om inte annat kanske du kan boka tid privat för VUL? Här kostade det som ett vanligt läkarbesök alltså 300 kr.
Sofy: Oj det såg mycket ut när du räknade upp det!
Lite EGO: Efter helgens magsjuka är allt mitt illamående tillbaka. Jag kan INTE äta grovt bröd som min mage behöver all mat står mig upp i halsen och halsbrännan är inte kul. Hade ju tänkt prata med min BM imorrn men det blev ju ingen glukosbelastning. Går aldrig tröttheter över?! Har för mig att den gjort det tidigare. SOm sagt så var det ju bättre innan magsjukan kom och förstörde ALLT: Nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på en godnatts sömn!
Sov gott alla härliga tjejer!
Jo jag ska boka privat, Sofy tipsade mig om oxbackskliniken så jag skall ringa dit och hoppas dom tar emot mig där. Har gått hos en gynekolog där tidigare men nu har jag inte varit hos henne sedan mitt MA på en kontroll i början på juni så jag vet om jag kan boka hos henne kanske.
Odetta skrev 2011-02-16 21:17:04 följande:
om du ska testa med olika test så kom ihåg att INTE jämföra styrkan på strecken på test av olika märken. Olika märken har olika färg....så du inte får panik för testet av märket X inte är lika starkt som testet för några dagar sedan av märket Y.
kram!
Jag ska testa med Cn vanligt nu på fredag med vanligt CB jag tog i lördags. Sedan ska jag ta CN digitalt också, annars blir det bara stickor från Testlagret och kanske några fler CB, får se helt enkelt men fler test kommer det bli absolut.