• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-02-16 22:00:03 följande:
    Tack snälla söta! Hjärta Ja, vi får hoppas att den stannar kvar därinne.
    Det gör det jag kan lova dig den kommer att växa till en stor FLICKA
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-16 22:01:43 följande:
    Det gör det jag kan lova dig den kommer att växa till en stor FLICKA
    En flicka? Varför gissar du på just flicka? Hihi...!
    Fjärde gången gillt?
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-02-16 22:07:18 följande:
    En flicka? Varför gissar du på just flicka? Hihi...!
    En stark kännsla det är en FLICKA i din mageHjärtaHjärta
    Och kommer att få jätte bra.
    Ser det redan lik sin mammaTungan ute
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • mallanis

Hej tjejer- Tur man ska jobba hemma i morgon så man kan följa med lite bättre i tråden ;)

Röntgen - Kul med en liten rapport om er och kämpa på och hoppas att koliken/magontet ger med sig nu!!!!

2 barnsmamma- Förstår att du blev orolig men skönt att allt gick bra! Misstag gör vi alla (tyvärr) man är ju aldrig perfekt! Hoppas det känns lite bättre nu!

Sugar- Stort grattis till klimpen!!!!  Tjooohooo!

Marilyn- Va bra att det blev vul inbokat och nytt test och skönt med en vettig BM =)

Telgebo- Har inte riktigt hängt med i svängarna. Vi alla här har nog känt förtvivlan till och från vissa har tagit det bättre än andra. Klart man får vara deppig jag har funderat under denna resa om man inte kunde prata med någon psykolog, det är så mycket man vill ha ut och de kanske kan hjälpa en att bryta mönster man har hamnat i. Men så klart måste det vara någon man har förtroende för verkar som du träffat några stolpskott tidigare =(  Håller också med om att testa var enda dag om det gör att det känns bättre!  Håller alla tummar för dig och din guldklimp i magen! *kram*

Tredje gången gillt!?
  • kajsalisa

Nu har jag missat din bild Sugar. Surfar via FL:s skitapp på telefonen och den visar inga bilder... :(

• telgebo
    sugarrush skrev 2011-02-16 21:55:01 följande:
    Jag är i 8+3 eller 8+2 enligt tabeller. Läkaren bedömde fostrets storlek till 8+2 eller 8+1. Så, ja, någonstans där.

Hehe, visst ser den ut lite som en southpark-figur? Stooort huvud, klumpar till ben och armar...
    Jag tycker den är jätte söt en liten minibebis och jättetydlig bild.

Nu måste jag tänka på refrängen och gå och knyta mig, ska upp tidigt imorgon så ingen sovmorgon.

Gonatt flickor, hörs imorgon.
    På väg mot katastrof igen
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-02-16 22:13:09 följande:
    Hej tjejer- Tur man ska jobba hemma i morgon så man kan följa med lite bättre i tråden ;)

Röntgen - Kul med en liten rapport om er och kämpa på och hoppas att koliken/magontet ger med sig nu!!!!

2 barnsmamma- Förstår att du blev orolig men skönt att allt gick bra! Misstag gör vi alla (tyvärr) man är ju aldrig perfekt! Hoppas det känns lite bättre nu!

Sugar- Stort grattis till klimpen!!!!  Tjooohooo!

Marilyn- Va bra att det blev vul inbokat och nytt test och skönt med en vettig BM =)

Telgebo- Har inte riktigt hängt med i svängarna. Vi alla här har nog känt förtvivlan till och från vissa har tagit det bättre än andra. Klart man får vara deppig jag har funderat under denna resa om man inte kunde prata med någon psykolog, det är så mycket man vill ha ut och de kanske kan hjälpa en att bryta mönster man har hamnat i. Men så klart måste det vara någon man har förtroende för verkar som du träffat några stolpskott tidigare =(  Håller också med om att testa var enda dag om det gör att det känns bättre!  Håller alla tummar för dig och din guldklimp i magen! *kram*
    Jag några stolpskott har jag stött på och jag vet inte vart jag ska vända mig för att få hjälp att prata om all min oro. Hoppas på en urgullig BM.
    På väg mot katastrof igen
  • Evve81

2 barns mamma: Usch vad otäckt! Skönt att det gick bra!

Sugar: Vilken fin bild! När jag ser era bilder blir jag lite sur över att vi inte fick någon bild på vårt VUL.

Idag är min lediga dag. KÄnns kanske inte så välbehövlig eftersom jag vabbat en vecka och jobbat en dag men snart är det helg.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma