• FruW

Plus igen efter mf/ma

Titan är tåligare än guld, blir inte slitet lika fort, vitguld, som jag tycker är jättefint, har ju en tendens att mörkna o bli flammigt ganska fort, iaf de jag har sett. Min ring är efter snart 4 år så klart märkt av tiden, men inte så sliten som om den vore av guld. Sen beror det ju på hur försiktig man är om den med. Jag tar av den vid träning, ridning o annat tungt arbete, men annars har jag den jämt o då slits den ju med.

Kärleken har en slät förlovningsring, min har en diamant. För titan kan man ju välja slipning, vi har halvblank, helt blank blir känsligare för repor.

• FruW

Åh sugar va fint, vilken härlig blivande MAN du har!!!

• FruW

Åh är ni i Abisko!!! Va avis jag blir, är ju fullständigt underbart där!! Ska ni åka över till Narvik? Det vill jag göra nästa gång, med tåget, ska va jättefint har jag hört :)

• FruW

Sötfilur vad härligt!! Snart har ni ert underverk hos er!! All lycka till o stor kram från mig!

• FruW

Ngn som vet hur det går för Pancakes? Borde väl va dags för henne snart?

Hoppas ni alla mår bra här inne! Harvar fortfarande i andra tråden, lite tomt där men vi har fått påfyllning av andra tjejer så det är kul! Hoppas dock på att vi snart får kliva över hit istället, hade varit kul :)

Kram från mig

• FruW

Åh spännande Pancakes, lycka till vännen!!

Kram från mig

• FruW

Stort grattis Pancakes!! Många kramar från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma