• FruW

Plus igen efter mf/ma

Sofy - om du hinner se detta? Kan du inte va söt o lägga in adressen till din blogg igen?? O jättelycka till på måndag (var det väl) kommer tänka på dig o hålla mina tummar för att allt ska gå så bra det kan (läs smärtfritt Flört) Fantastiskt att han snart är här er lille grabb! Minns det som i går när vi delade förhoppningar o rädslor tillsammans, o snart har du din lille här!! Underbart!! Stor kram!

Ps, jag kommer inte in på din sida, om du vill får du gärna öppna den för mig..

• FruW

Sofy - ännu en fråga... strunta i att svara om du inte har tid eller ork. Såg på din fina blogg att du nu har kommit underfund med hur du bloggar från iphonen - snälla vill du berätta för mig, jag har inte fattat o fått det att funka..

• FruW

Sofy om inte Devin är ute när programmet börjar kanske du kan be att få in en tv på rummet- så kan du andas i takt med ODD o de andra i avsnittet!! Vore en syn, haha! ;)

• FruW

Sofy, jag laddade hem en app, bloggpress tror jag den hette, kostade 22 kr men verkar funka bra :)

Jag har oxå blogg.se, kul när man kan blogga mobilt! Tack för ditt svar!

Webcam låter toppen, så kan vi alla va med o stötta, haha!!

PC, måste va skönt att vara höggravid på årsdagen!! Så hade jag önskat att det va för mig, inte att man fortfarande stod kvar på ruta 1! Fast jag har ju gjort utredning o kommer få hjälp, så det är ju iaf några små steg framåt..

• FruW

Tack gumman! Ni alla här inger hopp för oss andra, utan er skulle det vara så mkt svårare att kämpa vidare!!

O jag vill så klart inget annat än att bli permanent medlem av den här tråden!

• FruW

Lite kul, min syster heter julia Amanda, min bror Jonathan

Själva önskar vi oss en Rasmus o en Signe

• FruW

Åh Elis är jättefint, dock gillar inte sambon det men en av mina favoriter! Va heter dottern?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma