Plus igen efter mf/ma
Ja det är klart :) men ibland kan jag tycka att det blir lite knas, tex om man har 2 barn som heter erik o Erika.., blir för lika tycker jag.
Va tycker ni förresten, kan man döpa ett barn till lillebror?
Ja det är klart :) men ibland kan jag tycka att det blir lite knas, tex om man har 2 barn som heter erik o Erika.., blir för lika tycker jag.
Va tycker ni förresten, kan man döpa ett barn till lillebror?
Jag håller helt med, kan inte se att det är ett namn! Min sambos kollega fick sin andra son för ett tag sen, en lillebror, som heter just det... Fruktansvärt tycker jag! Men det är ju upp till var o en så klart.. :)
Åh sofy! Tänker på er! Bra att ni är inne så de kan hålla koll på er, det kommer gå bra ska du se! Har hört att en del förlossningar börjat så.,
Stor kram
Heja Devin!! :) kram till dig sofy, kanske kan prova att locka ut honom med ngt trevligt på utsidan
Hihi, rena match making här inne ju!! ;) härligt! Jag vill tinga Färnevik, tycker det låter ljuvligt med gården o alla djuren!! ;) flört flört ;)
Vi kanske skulle satsa på kollektiv istället! Många fantastiska egenskaper hos tjejerna i tråden, duracellkanin, några som är jätteduktiga på att sy- färnevik o pinklove har jag för mig? Pyssliga vet jag att flera är ( inte jag dock) o hurtiga träningsmänniskor som kan få fart på oss andra! Hur låter det va? :)
Färnevik förlåt, var inte så det skulle uppfattas! Snarare tänk så fantastiskt att få dela sitt liv med någon som har all den hör kunskapen o viljan för att kunna sköta allt det där, det är ju DU gumman! ;)
Stor kram till kjaam, kommer säkert gå bra för din morfar, de är jätteduktiga!!
17 grader o citronfjäril i Landvetter, det ni! :)
Lycka till i morgon sofy!! Kommer tänka på er, stor kram!!
LittleJunia, hur mår du? Håller tummarna för att ni snart har bebis hos er!
Kram