• FruW

Plus igen efter mf/ma

Det låter bra leaeva :) vill gärna hänga i plustråden jag med!!

Hur går det för dig med magen? Syns det något ännu? Visst har du barn sedan innan, lite glömsk...

• FruW

Haha jag hoppas du har rätt om plusset, hade varit underbart!!!

Snälla leaeva kan du inte lägga in en bild på din fina mage :)

Hur kommer du göra med jobb, antar att du kan "gå hem" tidigare när det är 3?

Jag håller tummarna för dig, o hoppas att du inte fokuserar för mkt på vad den puckade läkaren sa om återbildning!!

Spännande, blir det barn 2,3 o 4 nu då? Måste va skönt att du har lite erfarenhet sen tidigare!

Stor kram till dug vännen!!

• FruW

Plutten jag brukar kissa i en liten plastmugg o sen doppa testet i, tycker det är enklare, o så räknar jag till 5 :) håller tummarna gör dig!!!

Mabaja jag hoppas också att du stannar!! Stort lycka till i morgon!!!!!

• FruW

Håller tummarna mabaja, stort lycka till!!!!

• FruW

Härlig fin mage leaeva, tack för att du delade med dig!! :)

• FruW

MCt jobbigt! Kan du inte fråga om du kan hänga på? Eller strunta i mannen o planera ngt kul med en kompis istället!? Kram till dig

Mabaja jag tycker du ska strunta i vad hon säger, att ni har något hon vill ha, så är det i livet! Tycker inte du ska behöva må dåligt över det. Hon borde kanske se o uppskatta de barn hon har + att hon är gravid igen, istället... Ang att planera tvåan- vi kämpar ju fortfarande med att få det första, så vågar inte riktigt ens tänka på en tvåa. Men innan vi fick egna erfarenheter av hur svårt det kan va att få barn ville vi ha 2 st med 2-3 år emellan... Nu tänker vi annorlunda, har vi sån tur att vi får ett så kommer vi nog börja försöka så fort vi kan att få tvåan, vi har ju snart hållt på i 2 år, så...

• FruW

MCT jag skickar en stor kram, hoppas du kan hitta lite lugn..

• FruW

Mct vilja sötnosar, tack för att du delar med dig!!!

• FruW

Stort lycka till leaeva, det kommer gå jättebra o dina tre små kommer må toppen! Jag håller tummarna!!

Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma