• FruW

Plus igen efter mf/ma

Såg att jag inte var riktigt uppdaterad.. GRATTIS Småland till Charlie!!! Tänk att han äntligen är ute, han som varit så nära så länge! Skönt att ni mår bra nu iaf!! O fint av dig att tänka på de som snart ska göda!

Stot kram till dig

• FruW

Småland stor kram till er, håller timmarna för att lillen snart är bättre!!

• FruW

Usch vad det låter jobbigt pinklove! Om det var jag hade jag nog ring förlossningen o pratat med dom, kanske kan du få komma in för en koll? Kan ju va skönt att veta hur det ligger till... Håller tummarna för att bebis snart är ute!!

• FruW

Pinklove åh vad spännande, stort lycka till!!!

• FruW

Vilken fin fotoserie 2barnsmamma!! Barn är ju såå roliga att fota! Får vi barn kommer de bli alldeles sönderfotade haha!

• FruW

Älskar att fota i naturen, speciellt blommor o andra växter, o djur med så klart.. Vuxna är inte lika kul, små barm o djur har ju inte vett att förställa sig när man fotar, då det blir mer känsla i bilderna tycker jag.. Ska spana in din blogg, nu surfar jag från mobilen, blir inte så bra med foton då.. Va har du för kamera?

• FruW

Pinklove usch vad jobbigt, lider med dig! Hoppas du fått sova bra o samla krafter, kanske är det som behövs!

ODD stackars stackars Vidar, skönt att höra att han mår bättre! Stor kram till er

• FruW

Åh vad härligt, bra jobbat pinklove!! Nu är jag spänd på att se bild o på att få höra era förlossningsberättelser!

Grattis från mig

• FruW

Underbart Sugar!! Såå glad för er skull!!

Telgebo härligt att allt såg bra ut med din lilla stjärna!!

• FruW

Sofy, fantastiskt, tänk att Devin snart är här!! Jag som bara följt dig här tycker det har gått jättefort, haha!

Ingen som har kontakt med HAPPINESS privat, som bara kan kolla att hon är ok, blir med orolig för henne! :(

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma