Plus igen efter mf/ma
Måste säga, att är det inte lite häftigt om Devin kommer i morgon, samma dag som bi får se ODD bli mamma! :)
Måste säga, att är det inte lite häftigt om Devin kommer i morgon, samma dag som bi får se ODD bli mamma! :)
Sofy heja er, snart är Devin ute i stora världen!!
Åh skrev jättelångt som bara försvann... :(
Sötfilur jag förstår om det känns snopet om det blir ks, men jag har flera vänner som har fått planerat snitt, en pga säte, o de hat varit mkt nöjda! Så blir det snitt blir det säkert bra det med!
Modig du va som vågade gå igenom så läskiga vändningsförsök! Men föda i säte, nääää.. Skulle jag inte våga tror jag. Här får man inte ens göra det, funkar inte vändning blir det snitt..
Kjaam, jobbigt med din morfar! Men kanske är det så att de varit extra noggranna o gått bort allt! Håller tummarna för morfar din!
ODD hur känns det inför ikväll? Tittade på länken du la upp här, fina ni är!! O när du pratar om dina 4 mf så ger du mig hopp!! Jag har ju 3 mf, o din berättelse får mig att våga tro på att det finns en chans nästa gång, tack!!
EeMe kika gärna in i den andra tråden! Där hänger jag tillsammans med ett helt gäng fina tjejer, i väntan på att få bli fullständiga medlemmar här istället! ;)
Ursäkta mitt totala spammande av tråden!! Var tvungen att dela upp mitt långa inlägg i flera små..
Stor kram till er alla!!
ODD va fina ni är, o så duktig du var, verkar va en drömförlossning!
Tack för att ni delade med er!!
Stor kram från mig
Sofy heja heja, snart är han här! Kram!!
Åh stort GRATTIS Sofy!! Underbart att höra, bra jobbat!!
Välkommen till världen Devin!!
Stor kram från mig