• FruW

Plus igen efter mf/ma

Måste säga, att är det inte lite häftigt om Devin kommer i morgon, samma dag som bi får se ODD bli mamma! :)

• FruW

Sofy heja er, snart är Devin ute i stora världen!!

• FruW

Åh skrev jättelångt som bara försvann... :(

Sötfilur jag förstår om det känns snopet om det blir ks, men jag har flera vänner som har fått planerat snitt, en pga säte, o de hat varit mkt nöjda! Så blir det snitt blir det säkert bra det med!

Modig du va som vågade gå igenom så läskiga vändningsförsök! Men föda i säte, nääää.. Skulle jag inte våga tror jag. Här får man inte ens göra det, funkar inte vändning blir det snitt..

• FruW

Kjaam, jobbigt med din morfar! Men kanske är det så att de varit extra noggranna o gått bort allt! Håller tummarna för morfar din!

• FruW

ODD hur känns det inför ikväll? Tittade på länken du la upp här, fina ni är!! O när du pratar om dina 4 mf så ger du mig hopp!! Jag har ju 3 mf, o din berättelse får mig att våga tro på att det finns en chans nästa gång, tack!!

• FruW

EeMe kika gärna in i den andra tråden! Där hänger jag tillsammans med ett helt gäng fina tjejer, i väntan på att få bli fullständiga medlemmar här istället! ;)

• FruW

Ursäkta mitt totala spammande av tråden!! Var tvungen att dela upp mitt långa inlägg i flera små..

Stor kram till er alla!!

• FruW

ODD va fina ni är, o så duktig du var, verkar va en drömförlossning!

Tack för att ni delade med er!!

Stor kram från mig

• FruW

Åh stort GRATTIS Sofy!! Underbart att höra, bra jobbat!!

Välkommen till världen Devin!!

Stor kram från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma