Plus igen efter mf/ma
Lycka till sofy!! Kram
Lycka till sofy!! Kram
HAPPINESS stort grattis till söta Sofia!! Skönt att höra att allt gått bra!
Kram
MCT tusen tusen kramar, jag är sååå ledsen för er skull!! :( du är varmt välkommen till "min" tråd när du orkar! Skickar all styrka jag har till dig..
Färnevik, reprisen går på söndagar tror jag, osäker på tiden men på em har jag för mig.. Missade det senaste avsnittet, var för trött jag med, dock inte pga bebis..
Grattis Sofy till datumet! :)
2barnsmamma usch vad hemskt! Beklagar förlusten av din vän, all styrka till dig! Stor kram
Spännande Sofy!! Lycka till med finalen nu, tror nog Devin kommer ut med buller o bång, precis som han har levt i din mage ;) o tack för att du delar med dig till oss andra!! Stor kram från mig
Ni andra, någon här som är blodgivare eller har bra koll på vad som gäller kring det? Jag har gett blod regelbundet senaste åren. För ett tag sen frågade jag min gyn om det kunde påverka våra chanser att få barn, har ju fått tre tidiga mf.. Gyn sa nej. Idag när jag skulle ge blod blev det att jag berättade om att vi försökte få barn o genomgick en fertilitetsutredning, eftersom jag fått tabletter att äta, o det måste man ju uppge.. Då sa de att jag inte skulle ge blod för jag behövde blodet bättre själv, kunde tydligen ta flera veckor innan hormonnivåer o så hade blivit normala igen efter en tappning.. Någon som har hört detta??
Kram från mig
Stor kram MCT!! Förstår att det är svårt o jobbigt att ta in vad som hänt.. Tyckte också mitt tredje mf var jobbigare, det första kändes liksom "normalt", det andra rejäl "otur".. men det tredje, då förstod jag att det var ngt som va fel, o rädslan för att inte få barn alls började kännas på allvar.. Vill absolut inte skrämma dig eller så, bara att du ska veta att du inte är ensam!!
Kram gumman
Telgebo, jag förstår att du oroar dig. Men försök att slappna av o njuta av din graviditet, du är gravid till motsatsen bevisas! Jag har inga barn, tre mf bakom mig o har nu kämpat ett år den senaste mf, inte blivit gravid en enda gång på 12 försök.. Har lovat mig själv att nästa gång jag blir gravid ska jag göra allt jag kan för att njuta av graviditeten o vara glad, blir det ytterligare ett mf så blir det, inget jag gör eller inte gör påverkar, så då är det bra att va glad o njuta så länge det går bra, eller hur?! ;)
Sötfilur, stek dom lite snabbt i stekpanna för att ge yta, lägg dom i ugnfast form o stek färdigt i ugnen, jättegott, enkelt o de blir saftiga :)