Plus igen efter mf/ma
Och där har hon ju FEL!
Puuh! De har varit lugnt i tråden över helgen o jag har inte haft nån lust alls till o hänga vid datan. Haft en jättemysig helg hemma me mannen. Han gjorde kalops i lördags, så jääkla gott! Sen köpte vi hem ben&jerrys, chips o dip o läsk o laddade ner massa filmer! Sen blev de ett mysigt bad me tända ljus innan sängdags! Mmm, såna helger kan jag leva på länge! :)
Dock har lillbus i magen jävlats me mig hela helgen, nästintill obefintliga rörelser inifrån och idag tog oron överhanden och jag ringde förlossningen, på SÖS .. hör o häpna! Less på huddinges personal för tillfället. Så SÖS blev det. Och HERREGUD vilken skillnad! Så himla fräscht, så trevligt bemötande, så "modern" apparatur jämfört med.. oh my! Och läkaren var fantastisk. (Jodå, dom finns på Huddinge också men dessvärre varit glest med dom senaste besöken där..) Men ja, han mådde iallafall finfint därinne. Jävlades lite me sin mamma bara :) Läkaren sa dock att de va FULL RULLE därinne, som han såg på UL .. men inget han kände heller, så ja.. de e väl fostervattnet som gör att han inte "når ända upp" som dom så fint sa.. skönt de! :)
Hade även lite SD därinne, vet inte vad som är normalt? Men låg på runt 35 utan och upp mot 60-75 med. Då va dom dock milda i jämförelse med hemma, haha!
Pinklove;
Jag är lovad att inte gå över tiden av min läkare på specen, han skrev det tydligt i journalen o fick även me mig en kopia med hans underskrift på.