Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Ååh Odd! Härligt att allt hemma är klart inför lillemans ankomst, och va skönt att du sovit lite idag också! Du behöver alla krafter du kan få nu :) Jättefina magbilder! Alldeles perfekt mage! :D Så fin så!

Ska tänka på dig imorn och hålla alla tummar för att dom kör igång dig då!

Önskar er lycka till!

Massa kramar! {#emotions_dlg.flower}

• needtobreathe
    Sötfilur skrev 2011-01-19 15:30:22 följande:
    Hej tjejer.... gamla Muffe här...
    Kände att det var dags att byta nick, som jag tänkt länge och borde gjort innan alla hann bli vana vid mitt nick.
    känner att jag skrivit så mycket dumt, oroliga nojjor m.m. så nu börjar jag om på nytt med nytt nick och ny bild

Hoppas ni kan vänja er vid mitt nya nick, annrs får jag väl byta tillbaka som sofy fick göra
    Meh.. försvinner dagens fråga me Muffe då också? Haha! ;)

Får vi se vem du är snart? *nyfiken*
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-01-19 15:34:20 följande:
    Självklart INTE
    Vad svarade du på? Dagens fråga eller om vi får se vem du är? ;)
  • needtobreathe

Härinne va de verkligen tokdött idag...

• needtobreathe

Börjar bli lite orolig, vill höra ngt från Odd nu :( {#emotions_dlg.flower}

Mallanis; Hahaha, nej jag har haft en hemsk vecka me SD + kramper i magen (då utan SD) så de har varit relativt lugnt här faktiskt. När skulle du till Sthlm igen?

Rontgen; Hur går de för dig och din lilla tjej? :D

• needtobreathe

Ååååh äntligen! Vilken liten knubbis! :D va glaaad jag blir! Men heeeerregud, vad hade han då vägt om 2 v? Haha ;) Härligt att allt gått bra iallafall!

Ta hand om er nu!! Hjärta

• needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-01-21 12:29:44 följande:
    Tackar som frågar :)

Jo just nu går det bättre. Hon skriker mycket mindre kvällar och nätter, så jag tror inte det var kolik som de sa på bvc. Utan snarare hunger. Ammar mer och räcker inte det till får hon receptbelagd modermjölksersättning som är komjölksfri. Dessutom har hon från förra veckan då hon gick upp för lite dvs 90 g (ska gå upp 150g ungefär) Gått upp 310 g på en vecka!!! Så hon är rätt på det igen. Så det känns som en vändning. De 4 senaste nätterna har det vart väldigt lite skrik jämfört med tidigare. Så känner mig jätteglad för det. Tyvärr fick jag ju feber för någon dag sen som nu har släppt men halsont kvar. Det är andra gången sen förlossningen jag blir sjuk.

Hur går det för dig Soffan? Vilken vecka är du i nu? Hur mycket har du gått upp? Och hur är det med illamående och allt annat? Kram
    Gud va skönt! :D En hungrig liten tjej de där! ;) Va mysigt! Några nya bilder på underverket? Är du i malmö eller jkpg? Hur går det med pappan? (förlåt för alla frågor, undvik dom du inte vill svara på!)

Jorå här rullar de på! Jag går in i v 28 imorn! gah! Har inte gått upp nånting, o magen är miiiiiini fortfarande. Men yrvädret därinne härjar loss för fulla muggar så de e ju som de ska ändå ;) Illamående endast morgon + fm, annars går de bra! Dock åkt på prematura sammandragningar/hotande förtidsbörd nu så de e vila som gäller! Dom siktar på att sätta igång mig 37+0.. så de e inte lång tid kvar nu!

Kraam!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-01-22 10:15:15 följande:
    Ego här då: jag har massa små röda fläckar i ansiket, ser ut som finnar men det är ingen upphöjning eller så utan de ligger snyggt under huden och lyser som f-n.... ser ut som en prickig korv i ansiktet.

Vad gör man åt det?
    Haha, såna har jag i pannan lite då och då. Inga finnar som du säger, mer röda prickar bara, inte upphöjda eller något alls. Men äeh, de e inte så farligt :) Vet dock inte vad eller varför..
  • needtobreathe
    Kajsalisa; Jag hade blivit galen! Fy! Idag får han passa upp på dig och lille Ted hela dan! ;) {#emotions_dlg.flower}

Rontgen; Guuuuuuuuuud vilken söt liten tjej!!! De gjorde ni verkligen bra! Skrattande

Odd; Vilken fin bild! Ååh.. kärlek!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-01-22 11:06:45 följande:
    Jag verkar lida mer av det än du sofy Men det är inte roligt med 5-10 fläckar på kinderna, det syns ju så väl... men men...

I dag är det nog fotodag känner jag, ska piffa till mig och ta lite bilder sen

Vad har ni andra för planer?

När kan man montera ihop spjälsäng, är det för tidigt nu i v 26 haha.

Kan man köpa bärsele, babygym å sånt på Tradera eller blocket tycker ni?

Amningskudde- använder man det?
    Haha ja de syns i pannan också, men inget jag orkar bry mig om :)

Vi monterade ihop våran i veckan, bra o ställa av grejer där haha! Kläder o allt.

Ja har en amningskudde nu som ja sover me, herregud den är heeeelt underbar! Hade inte kunnat sova utan den haha! ;D
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma