Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-01-25 20:00:17 följande:
    ååååh JÖSSES jag ser en SNOPP det är en Pojke fan jag visste det STORT grattis gumman !!
    Hahahaha men de har ja ju vetat heela tiden!! ;) Taaack! :D
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-25 20:06:02 följande:
    Va fiiiin han är sofy!!! Eran lilla Devin, måste varit helt underbart att få se honom så verkligt med 3D verjligen skillnad på vanligt ul!
    Haha jaa jag är helt lyrisk fortfarande!! Vilken jäkla grej.. dom växlade ju mellan 2D o 3D heela tiden, o de va verkligen galet.. flöde o allt såg kanon ut o han växer finfint! :D 1,1 kg, 5,5 cm långa fötter, 7,3 cm brett huvud (vet inte vad omkretsen blir då, hmm) men enligt huvudet var han 1,5 vecka större hahaha! Big head o big foot! ;)
  • needtobreathe
    Odetta skrev 2011-01-25 20:28:49 följande:
    Ny magbild i magbildstråden

SOFY!!

vilken sööötis! SÅ fin liten grabb
    Har skrivit i andra tråden ;)

Jaaa visst fasen e han FIN! Perfektion! :D
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-01-25 20:30:23 följande:
    Vilkaen jättefin bild! Hjärta

Våran lilla är också en tjockskalle Tungan ute, 1,5-2 veckor ä'ldre på huvudet än resten. =) Vilken vecka är det exakt idag för dig? (Våran vägde ungefär det samma, 1150, i v 26+4)
    Haha jaa, tjockskallar!! ;) 27+3 idag.. enligt detta ul 28+0.. o enligt huvudet ännu längre, hahaha ;) Står något om "Lmp percentile 31%. (approx 3-97%) va sjutton betyder de? Något me last menstral period.. hmmm!

Och sen FL/BPD .. huh? BPD är ju huvudet.. men vad betyder hela de liksom?
  • needtobreathe
    Mallanis;

Hääär är pappan! ;)

Hahaha jaa envis och vild.. no shit! Han har vart vaken nästan hela dan idag.. igen! Rumpan upp o huvudet ner hade han iallafall just nu! Han bökar runt som sjutton därinne!

• needtobreathe
    mallanis skrev 2011-01-25 21:10:33 följande:
    Hmm skulle nog säga att det inte var helt olikt pappsen heller ;) ca 50/50  ;) eller 49/51 .....
    Pappas frissa iaf ;)
    Haaha nej lillkillen blev verkligen lik oss båda! Det blev iallafall en bra blandning enligt mig, så fina drag!
  • needtobreathe
    Cat79 skrev 2011-01-25 22:32:00 följande:
    sofy: Fina killen i magen, måste kännas underbart efter idag. Kram på dig.
    Jaaa de känns verkligen underbart! Är så glad! :D Fick energi för nåra veckor till nu.. haha ;)

Massa kram, hoppas ni mår bra!! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    Odd;

Kan inte förstå känslan, hur tungt det måste kännas! Men fy vad jag lider med dig. Det är hemskt! Alla mina tankar går till dig dock! Hjärta
  • needtobreathe

Var en sväng på förlossningen igen igår på dan. De va dyblött i trosorna och dom ville kolla så de inte va fostervatten som sipprade. Enligt BM kan de va pyspunka och sippra lite hela tiden, och enligt den förbannat jävla nochalanta läkaren så märker man om de är vatten, för då rinner/forsar det. Det sipprar/droppar absolut inte. Snacka om att dumförklara en.

Det har fortsatt idag också, de är ljusrosa i färgen och luktar typ sperma. Vi har inte haft sex. Ont i nedre delen av magen och lilleman är lite slöare än vanligt.

Dock så va ju mängden vatten igår normal, men ja - vad fan vet jag. Suck.

• needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-27 22:36:04 följande:
    Suck sofy, varför ska du altid råka ut för dessa läkare!? Även om det sipprar så återbildas väl vattnet en hel del? Dock tycker jag inte att det låter bra med rosa flytningar. Kan det ha med din blodsjukdom att göra? Hoppas att det inte är något på G, än är han ju så liten.
    Jadu.. två stolpskott till läkare har jag träffat nu, värdelöst. Jag sökte ju på de innan jag ringde in för o se om de verkligen behövdes, var någon annan som också råkat ut för orden "Fostervattnet sipprar inte, det forsar". För tjejen som de sipprade för var de dock fostervatten, läkaren felbedömde. Haha, man slutar då fan aldrig förvånas! Hennes bebis föddes några dar senare.

Joo, de gör ju de.. o när ja hade papper i först så va de genomblött, när ja la i binda åkte de igenom, men de är inte fostervatten? Fattar ingenting. Och när de är ljusrosa i färgen, de va samma igår. Helskumt. Dock gillar jag inte att ha ont samtidigt, och en slöare bebis.

Men mängden va normal igår, så jag orkar inte åka in igen för o träffa den där jävla idioten.

Han får gärna stanna minst en månad till, han väger ju bara 1,1 nu.. men känns inte som ja kommer gå hela vägen me denna bebis, haha. Men ja vi får väl se ;)

Vi måste försöka få in en fika innan du gosar me bebis!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma