Plus igen efter mf/ma
Hej allihopa!
Jag saknar er! Men har sällan ro att sitta här och skriva tyvärr. Här går iaf dagarna och jag är fortfarande sjukskriven. Men de senaste dagarna har jag faktiskt börjat må bättre (ta i trä!!) och spyr kanske bara ett par gånger om dagen!! Känns nästan konstigt att må som en normal människa emellanåt! Men jag får inte anstränga mig för då kommer snart illamåendet över mig igen så jag tar det väldigt lugnt (dvs jag sitter bara i soffan och gör absolut inget mer än att titta på tv). En del av illamåendet har faktiskt bestått i att så fort jag tänker på att jag har något i magen som växer så mår jag illa av tanken på det, så mycket som händer där! Och har inte kunnat smeka magen heller förrän jag börjat må dåligt av det. Det förklarar en del av varför jag inte kunnat skriva här, svårt att tänka på barnvagn och namn och allt när jag börjar må dåligt av tanken på att något växer i magen... Svårt att förklara hur det har känts för nu känns det inte alls så!
Men i fredags köpte vi ny lägenhet!
Inflytt till våren så nu måste vi försöka få vår lägenhet såld - vi har dock massor att göra innan vi kan sätta ut den på visning. Tycker synd om min sambo eftersom det i praktiken innebär att han får göra allt eftersom jag mår som jag gör. Jag fungerar mer som ett moraliskt stöd.
Vad kul för dig odd om du får vara med i tv! Modigt också!!
Kram så länge!!
Jag hoppas verkligen att du slipper bli sjuk! Odds kaka kanske gör susen, måste jag själv testa någon dag. Skickar massa kramar till dig iaf!!
Längtar tills sambon också kan känna sparkarna...
Kommer med ett deppinlägg här mitt i allt, har inte hängt med på nån vecka eller så vad ni har skrivit.