Plus igen efter mf/ma
Sugar: Aja baja, inte testa! Du blir ju bara orolig vännen!! Du ska se att allt är bra, nu minns jag inte vem det var som skrev det men att kontakta vc så de kan mäta hcg-halten kanske vore nåt för att stilla oron?Hoppas att flytningarna slutar för dig Muffe. Förstår att det är jobbigt att se att de aldrig verkar försvinna men jag tror verkligen inte att det är nån fara!
Namn.... jag måste säga att jag vågar knappt tänka på namn ännu men det händer ju. Men många namn som ni nämnt tycker jag är jättefina. Är precis som färnevik lite mer traditionell i stavningen av namnen. Har väldigt ovanliga namn (både för- och efternamn) själv och vet hur less jag blir på att behöva förklara hur de stavas.

Mitt illamående är fortfarande kvar, idag var jag yrslig på förmiddagen så jag tog Postafen för att se om det kunde hjälpa och det känns som att det hjälpte. Eftersom jag brukar kunna bli åksjuk har jag tagit Postafen många gånger tidigare och vet att det är ungefär lika många gånger som det inte har hjälpt. Efter att ha varit på några visningar idag var jag helt utslagen när jag väl kom hem och sov i typ 3,5 timme i ett sträck. Beror säkert på både tabletten, graviditeten och förkylningen, en riktig trötthets-coctail på en söndag!

Nu ska jag titta på Tough Love och äta vattenmelon. KRAM till er.