needtobreathe skrev 2011-06-06 20:25:57 följande:
Jo, just nu känns de precis som me Devin, molvärken som är där hela tiden INNAN mens, den e starkare när ja "stressar runt" eller ja, gör mkt saker.. vilar ja äre bättre, exakt som i början me honom. Metallsmaken imorse, en kort sväng precis som i början också.. men a, kan ju va nya pms symptom eller sånt också, man vet ju aldrig :) Vet inte va ja hoppas på.. 10 mån emellan känns ju lite väl tätt, haha..
Molvärk är jag inte så bekant med varken innan mens eller så, jag har det nu ibland när jag är halvvägs och det är i stort sett bara efter sex och sedan har jag börjat få SD som fasen när jag går nu så jag får gå myrsteg ibland, ser lite roligt ut.
Ja metallsmaken känner jag igen, fy jag hade så med yngsta och med mellersta hade jag smörsmak i munnen hela graviditeten, helt sjukt.
Denna gång har jag sluppit tack och lov men hade mycket sura uppstötningar precis i början men jag fattade inte att det berodde på en graviditet.
Jag kissade som en galning ibörjan hade superömma bröst och mådde lite småilla, det var det som fick mig att testa.
Ja 10 mån emellan är tätt men tänk vad kul det ska ha med varann när de är lite äldre. Det är 1 och 10 mån mellan 1:an och 2:an och mellan 2:an och 3:an. Det var tufft men jag ångrar det inte.