Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 22:05:19 följande:
    Jag älskade honom och gör det än idag
    Det måste du ha gjort, men älskade han dig då om han slängde ut dig gravid och allt?
    Gravid v.21+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-06-14 08:24:31 följande:
    Hahahaha, Telge.. "När är nedsläpp" - de va ju lite roligt sagt faktiskt ;)
    Ha ha, har aldrig hört nån fråga mig om nesläpp förr. Kanske ska fråga här på FL, när har ni nedsläpp ha ha.

Usch har vart på nämndemöte idag ang mina äldre barn, fy fan 20+ pers stirrandes på en, en tjock jävla utredning omöjlig att komma ihåg allt från den i min fullpackade hjärna och så ska man kortfattat berätta om 3,5 års helvete kring alla turer ang mina barn, kände mig bara dum och glömde hälften och kändes inte som jag gjorde bra ifrån mig alls. Nu ligger ödet i deras händer, går det vidare till tingsrätten så får jag aldrig mer se mina barn, då ska tingsrätten häva en dom som jag kämpat för sen hösten 2008. Känns för jävligt att ha barnen så nära men aldrig mer få se dom för att 2 tanter på en jävla familjerättsbyrå tycker så jävla illa om en och dömer en som en skitmorsa bara för att exet spär ut sin galla om mig för dom. Såklart han gör allt för att rädda sitt eget skinn.
    Gravid v.21+1 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    acure skrev 2011-06-14 08:35:35 följande:
    Oj vad snurrig jag blir, hänger inte med alls!
    Hänger inte med om vad?
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-14 17:51:02 följande:
    Du vet att jag är en snäll person och jag skiter i vad folk säger och gör mig jag älskar honom väldigt mkt annars skulle jag inte göra barn med honom och ta mig och barnen till danmark från tryggheten
    Du offrar dig alltså? Du är mer rädd att vara själv än att leva ihop med någon som behandlar dig illa? jag vill inte skriva ut saker som du sagt till mig i förtroende men jag tror du vet vad jag syftar på.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-14 18:37:17 följande:
    Ja du vet i 5 års tid .. men nu har han fått hjälp opch blivit bättre. Ja men så är jag jag är en människa som tar skit på mig men älskar personen iaf.
    Skönt att han sökt hjälp för det.

Jag var likadan förr och stannade kvar i förhållanden som var destruktiva, men sedan jag blev mamma så accepterar jag inte vad som helst.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-14 18:44:22 följande:
    Näh man gör ju inte det. Jag sa till min mamma så han började då var vi båda 16 år gammal och mamma var ju livrädd och lessen men jag sa till mamma att jag lämnar honom den dagen jag skulle var täckt av blod.
    Fyy, men då kanske det är för sent.

Ibland stannar man ju kvar i dåliga skitförhållanden för man är så himla rädd för ensamheten och så kär i kärleken att man tar skit istället för att vara ensammen.

Jag har levt som singel så länge nu så jag tror nog att jag skulle ha svårt att anpassa mig till något annans sätt att leva och vara på utan att reta mig på det. Ett barn är ju annorlunda utan nu syftar jag på en vuxen person.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-14 19:49:38 följande:

jo så e det min barn kommer före mig på alla sät o vis så jag har svårt att leva ensam har varit ett par sen 16 år ålder så 10 år så det e mkt.

Förstår dig men du har haft förhållande men han var ju ett monster men jag hoppas du hittar någon som du älskar som också älskar dig och barnen

Mitt ex var inget monster och pappan till detta barn kan jag inte uttala mig om då jag inte känner honom. Men jag levde ihop med en kille som yngre och han hade väldiga raseri utbrott ganska ofta och slog mig och hemmet sönder och samman. Han var kontrollerande och sjukligt svartsjuk men förtade hejvilt själv och var ständigt otrogen. Han stannade jag kvar hos trots att jag inte mådde bra. Till slut orkade jag inte längre må så dåligt och stack ifrån han.
  • telgebo

Sofy: Hur har det gått? Har du testat nåt mer eller har tanten kommit? Nyfiken.

Gravid v.21+2 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-06-15 14:18:56 följande:
    Hello!

Ne svaga streck förra veckan, sen försvann dom, alltså va ingenting på nya testerna i måndags, ingen mens än så testade idag också o nu är de tillbaka, svagt igen.. skumt som fan..
    Konstigt. Är det Preg du testar med eller vad? Jag har fått svaga streck både med Preg och Testlagrets stickor, tyvärr spökstreck då. CB tycker jag är mycket bättre.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-15 15:54:21 följande:
    Jag har plussat...svagt... men det är bim på måndag först.... fingers crossed...
    Stort grattis Nu jävlar är det vår tur!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma