-
Jag vill ändå att mitt barn ska ha en egen dag så jag hoppas på det och eftersom alla mina tre barn har fötts före BF, 15, resp 24 resp 13 dagar före så tror jag nog att det inte blir på BF dagen denna gång heller.Evve81 skrev 2011-05-23 19:25:27 följande:Telgebo: Jag har lagt ner det där med att fylla år. Kommer aldrig bli äldre än 27 år för så mycket fyllde jag när sonen föddes! Det gör mig absolut ingenting att vi har samma jag känner många som fått barn på sin födelsedag. Jag vidhåller att det varit värre om han fått storasysters eller någon annans. Kalaset har man ju liksom hemma hos oss för oss båda. Hela min släkt fyller år i den vevan. -
Ok, jag känner knappt nån som är född på BF dagen och jag tror inte denna bebbs gör det, mina tre andra gjorde det inte så varför skulle denna vara punktlig, men kommer den på BF så gör den det och det blir bra det med, men sannolikheten är inte så stor att den gör det, men mensugarrush skrev 2011-05-23 20:01:32 följande:Jag föddes på BF-dagen! Så man kan aldrig vara säker.... Men hoppas din bebbe kommer någon annan dag Telgebo! -
Ok, vi får se helt enkelt. Har alltid haft hepatos så jag har blitt igångsatt och får jag samma skit igen så blir det induktion före BF.Evve81 skrev 2011-05-23 20:07:24 följande:Ja när bebis kommer kan man aldrig veta. En vi känner hade aldrig gått över tiden men med 4:e barnet gick hon över en eller 2 veckor. Själv är jag inställd på att gå över för jag har aldrig fått mina barn på bf utan efter -
2 barns mamma: Nää men vad säger du? MA, stackare. Hur långt gången var du? Behövdu du skrapas.
Safiree: Lycka till på RUL.
Sugar: Vecka 23 redan, vad fort det går.
Vecka 18+2 här och lillflickan håller fortfarande sin mamma på halster med att inte röra sig speciellt mycket.
-
Fy två barns mamma. Jag fick inget inbox av dig fick bara en kopia av dig på det jag skrev till dig om ja du vet vad (inget om er vänner här inne utan pappan till detta barn). Skriv igen om du vill. Du förrsten folk frågar efter dig inne på temp tråden hur det gått. Nu har jag gjort RUL, det är som jag trodde en flicka, hon var inte helsäker men ganska så. Jag kommer inte på namn, slår helt slint i skallen på mig, har så många namn men inget som känns JAAAAAAAAAAAA det blir det som jag känt med mina två äldre flickor. Förresten är jag så förbannad på exet som vägrar berätta för mina äldre barn om sitt halvsyskon
-
2 barns mamma84: Ja jag visst också det var väl jag som gav dig ledtråden via telefonen ju när du ringde mig ha ha.
-

Min sessa i magen från RUL i måndags vecka 18+0 -
När i oktober kommer du till Sverige då?3 barns mamma84 skrev 2011-05-25 10:59:46 följande:
jepp
juste i oktober kommer vi till sverige igen
då lär du fått sin sessa 
-
2 barns mamma: Tack
Jo får hoppas hon brås på mamma
och har alla hennes skönhetsdrag och bra egenskaper
Har slitit som ett djur hela dagen och storstädat sovrummet BARA och det har tagit hela dagen i stort sett. Grannen undrade om jag skulle flytta, men jag sa stolt näää då jag gör bara iordning inför bebisen som ska komma...
Han gratulerade. Börjar liksom bli svårt och dölja magen nu som putar under jackan, sista veckan har magen bara sagt poff ha ha.
Ang hjärtljud så har jag haft 150 slag/minut både när jag väntade min son och döttrar så jag vet inte riktigt om jag iaf kan gå på det.
-
Ha ha, hon kommer rätt säkert innan den 23 oktober, ingen av mina bebbar ligger kvar till v.40. Första är född i v.37+6, andra i v. 36+3 och tredje vecka 38+1 så det blir säkert runt 1-2 veckor innan.3 barns mamma84 skrev 2011-05-25 22:55:08 följande:ååååååååååååh shit hahaha jag kommer få FAN o se er när hon är nyfödd
hon är beräknad 23:e ju 
Så du vill se henne nyfödd? Då blir du ju bebissjuk ju