• FruW

Plus igen efter mf/ma

Testa pixan!!!

Jag är testoman o har redan testa 5 ggr på 2 dagar.... Öhm... Har ett lyxtest som ligger o bränner ( cb dig) som jag köpte idag. Frågan är när jag ska anv det. Vet ni när man bör få 3 v på det?

Leaeva härlig mage!!! :) jag vill oxå gärna se bild! Duktig du är som kämpar på i sängen!

• FruW

MCT ja va bra! Javisst kan hänga på med :)

Telge vet tyvärr inte, ring din dr o fråga.

Min dr som gör studien ringde nu :D ska dit den 9 okt, en söndag! Då får vi förhoppningsvis se vår lilla stjärna! Hoppas sååå att jag inte behöver boka av!!

• FruW

Haha, ursäkta, jag vet att det var ett stavfel, men trans fasoner! Skrattande Jättekul!

Telge, men om du får medicin måste du väl ha en läkare? Det är väl receptbelagt?

• FruW

Håller tummarna för att allt ser bra ut på rul!!

• FruW

Gillas javisst!!

MCT ja det gör den nog, eller så börjar du bli gammal! ;) puss!

Var på ica o handlade, kände några snabba stick kring livmodern, mina knän vek sig för en stund, blev alldeles livrädd!! :(

Sen sneglade jag försiktigt mot alla gravidtidningar, men där är jag inte än...

• FruW

Åh ha det så mysigt på era romantiska helger! SoMa kan rekommendera vitt vin, brukar funka alkoholfritt, men inte rött. Synd, rött är godast tycker jag... Annars kanske dom har ngn god äppelcider som inte är så söt?

Sitter här o spanar på mina tester. Har nog utvecklats till en fullfjädrad testoman! Blir i snitt 2 om dagen... :-0

Men nu är dom så starka o fina ju, bara några till, snälla....! ;)

• FruW

Underbart leaeva!!! Du har varit så duktig, stor kram vännen

• FruW

Hej tjejer!

Hoppas ni alla haft en bra helg! Har precis pysslat ihop flera hundra (48 st Flört) servettringar till bröllopet, tog all min ork o allt tålamod! Är inte en pysselmänniska! Då tänkte jag att om jag ändå hade haft er scrapbooking-tjejer här!! Hihi..

Så, vill ni se lite bilder på mina test? I dag har jag bara tagit ett enda test!! (ännu....) Annars har jag tagit 2 om dagen, en på morgonen o en på kvällen Skäms 

Kram från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma