Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

MelikaH skrev 2011-04-06 13:57:35 följande:
    Åh så gott det låter, tänkte på vad skönt det hade varit att komma hem från en hel jobbdag och få äta färdiglagad mat hemma, bara att vräka i sig det. Vilken dröm! Nu måste man ställa sig framför spisen o laga, men det värsta är tiden innan då man tänker på vad man ska laga varje dag, usch! Orkar inte :)
    min man får laga all mat just nu. jag fixar fortfarande inte matosen..
  • Sir Bubbalots mamma
    MelikaH skrev 2011-04-06 14:26:34 följande:
    Så skönt för dig :) Min man och jag kommer hem samma tid från jobbet så vi hjälps åt med maten.
    Jag klarar av det men det gjorde jag inte i vecka 7 o 8, blää! 
    va mysigt att göra de tillsammans!
    förr va de alltid jag som laga då jag tycker de e kul med mat (e utbildad kock innan jag sadla om) men jag tycker de luktar så äckligt fortfarande. fast jag tror de sitter i huvet på mig nu. mår inte alls mycket illa längre men kan blir äcklad av tanken på att gå ut i köket å mår illa..
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 16:39:37 följande:
    Hahaha, måste dela med mig av den här bilden på min bisarrt uppsvällda mage, som jag och sambon skrattade gott åt igår kväll. Så här såg den ut efter gårdagens middag på restaurang....

vilken mage!! va avis jag blir
    jag ser bara fet ut... maken tog en bild nu efter jag duschat..:P
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 17:05:31 följande:
    Vad söta ni är flickor!
    Idag har magen gått ner lite, faktiskt lite skönt. Den gjorde nästan lite ont igår när det var sådär svullen och spänd. Men visst blir man ändå lite stolt över den!

Kjaam, din mage kommer, promise!
    Och tvåbarnsmamma, din mage är säkert tillbaks snabbare än du tror....
    hehe jag vet.. :) men man e ju hiied:) man längtar såå:) du e ju några veckor före mig så;) men din e så perfekt!!
     tog en bild nu med kläder på å då ser jag gravid ut!!
  • Sir Bubbalots mamma
    MelikaH skrev 2011-04-06 14:46:59 följande:
    oo kock :) Du kanske ska dela med dig lite av olika recept :)
    Jag är inte så förtjust i att laga mat men äta gott kan jag göra :)
    Då tror jag att din man säkert har saknat din goda mat där hemma, men han står ut för bebbens skull :) 
    hehe ja vill ni ha recept så e de bara att fråga:)
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 17:41:59 följande:
    Kjaam, du är ju jättefin! Jag skulle direkt gissa att du var gravid om jag såg dig klädd sådär med en så snygg mage som sticker ut!
    tackHjärta jo med kläderna nu känner jag mig gravid. men naken mest fet:P
  • Sir Bubbalots mamma
    Odetta skrev 2011-04-06 17:43:37 följande:
    Bara för att, mina två fina pojkar

V som är 10½ veckor gammal och E som är 2 år

En glad liten V:

Sååå fina pojkar du har!! bra jobbat ;)
  • Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-04-06 17:54:46 följande:
    Är du igång igen nu, Telgebo?? Det här har alltid varit en mysig och stöttande tråd utan tillstymelse till tjafs, kan den inte få fortsätta vara det? MCT försökte bara stötta dig, det är fullkomligt uppenbart för alla oss andra. Hon var inte det minsta taskig mot dig.

Jag har försökt ignorera sånt här tidigare men nu orkar faktiskt inte hänga i tråden längre om det ska vara sånt här tjafs var och varannan gång man loggar in. Det är väldigt tröttsamt att läsa.

Kram på er tjejer! Jag går och sorterar fakturor eller nåt nu..
    ne du får inte lämna.. vill oxå slippa allt tjafs.. kram
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 18:19:51 följande:
    Okej, LUGNT och FINT nu i tråden!
    Annars lämnar jag också. Faktiskt.

Kan inte alla bara släppa det och prata om något trevligt nu, typ vad ni ska göra i sommar? (Jag tänker inte ge mig in i något tjafs eller försvara någon eller skylla på någon.)

P.S. Odd, vilka underbara godingar du har!
    hihi i sommar ska jag vara gravid.. mer än så är inte planerat Själv då?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma