• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-23 17:15:58 följande:
    är det fettisdagen den 8 mars i år? Jag hade för mig att jag hade missat det för det brukar väl vara i februari annars.

Jag är nog på väg att bli sjuk ändå, svid i halsen och ont i huvudet och fryser som vanligt. Ska kanske bädda ner mig men fick ett stort sug efter ostbågar (Två barns mamma 84, ha ha knäpp katt du harsom gillar det )

Måste nog gå och handla det och bädda ner mig.

Det var nån här som sa att man ska äta det man är sugen på, riktigt bra tycker jag
    *Skrattar* ja fan men gud vad han tiggde hahaha
    Ja köp bågar och sätt dig och njut av bebis ostbågen ahhaha
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • needtobreathe

Och ja, presentation då ;)

Sofie, 23 (fyller 24 i maj!), bor me min helgalna och underbara man (gifte oss 15 maj förra året..) i en lgh på 70 kvm i Hagsätra utanför Stockholm, ska flytta till Ekerö framöver men när är inte bestämt. Jag är iallafall uppväxt på Ekerö med mina föräldrar, har inga syskon och trivs kanon med det ;) Är inte alls modeintresserad utan kör me leggings o huvtröjor o converse, haha! Enklast möjliga ;) Är sjukt social, älskar att umgås med människor o har helst full rulle dygnet runt! Älskar tatueringar och piercingar o har en del själv, fler kommer när de här är klart. Hatar att vistas i skog o gå promenader där, samt trädgårdsarbete o sånt tråkigt.. pyssel är inte min grej för fem öre, ;) Har väl fått allt serverat på guldsked av mina föräldrar så de hänger nog ihop haha.. är nog tvärtemot Färnevik (?) (ursäkta mig om ja läst fel nu!) känner jag, tänker inte alls sådär me begagnat o så.. allt ska va nytt o fräscht o har inte stenkoll på pengar, de är mer autobahn på vårt konto enligt min man (och mina föräldrar när ja bodde hemma..) men de är lite jag, spontan till tusen o helgalen! De beskriver mig nog bäst! :)

Min pappa är likadan, brås på honom! Han är den mest rastlösa människan i världen utom mig själv o min man då (alla med ADHD), han kan dra iväg o shoppa o komma hem me nya motorcyklar eller bilar bara för att.. haha! Men de e kul, händer alltid ngt omkring oss!

Min man jobbar som snickare! :)

• färnik

Jag har faktiskt virkat tofflor till vuxen och barn och sålt tidigare. Och även virkat annat.

• 3 barns mamma84
    färnik skrev 2011-02-23 17:19:59 följande:
    Jag har faktiskt virkat tofflor till vuxen och barn och sålt tidigare. Och även virkat annat.

Jätte söta nu gud vad du är duktig
  • Happiness

Alltså trailern till ODDS serie. Hittar jag bara inte. Letat...anytime hade ju för en tid sen något. Men då var ju inte ODD med. Vem var det som hade sett en trailer med ODD? vart hittar jag den?

• 3 barns mamma84
    färnik skrev 2011-02-23 17:23:12 följande:
    postade innan jag hann färdigt...

säljer du
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-23 17:15:48 följande:
    Färnevik: Här är nog en ännu bättre beskrivning:pysselkiisen.blogspot.com/2010/09/gratis-mons...
    Det såg inte alls svårt ut, kanske ska jag våga mig på att ta ner garnet från vinden? Kanske...

Jag lärde mig virka för att kunna gör bebisgrejer, men efter sista missfallet i april tappade jag lusten helt. Sedan dess har jag inte haft ngn som helst motivation, och har verkligen inte velat virka, det har enbart känts jobbigt faktiskt och alla grejer har förpassats till vinden. Så jag vill inte lova ngn att jag kan virka till er, men jag ska tänka på saken och kanske prova att virka ngt...
  • Happiness

Men färnevik, då blir ju ett par pytte små converse en baggis för dig....du är ju en drottning på att virka. Gud vad gulligt alltså... Är det du som säljer på Tradera föresten? En kändis till i tråden.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma