• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2011-02-23 20:21:56 följande:

Sofy: Vi gifte oss samma dag! :)

Vem är då jag?
    Maria, 26 år, född i Upplands Väsby men uppväxt i Falun i fosterfamilj. Har tränat (hästsport, ishockey, dans, trampolin, klättring, fotboll) 5-6 dagar i veckan sen 16 år tillbaka, haft bulimi i många år- nu är jag dock småfet men har kontroll över min forna ätstörning. Fick en dotter, Wilda på självaste 101010! Jag är gift med min man sen 15/5 2010, då på bf med vårt ma- för att inte glömma vad vi gått igenom. Har halva familjen begravd, dvs mamma och två syskon. Jag bor sen fem år tillbaka i Bålsta (fantastiska Bålsta) i radhus som vi köpte september 09 och vi har fyra katter. Har även gjort lumpen i Kristinehamn 03-04. Jag jobbar som personlig assistent men pluggar även till ingenjör inom produktutveckling- har några släptentor kvar och x-jobbet annars klar. Ja är det nå mer så fråga! :)

Fan vi är ass gammla
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Happiness
    Prommis: Var hos Sjukgymnast för foglossning...hon sa att man inte skulle ta vanliga bentag. Du vet som groda. Utan simma på rygg och bara sprattla med benen. Liten röröelse upp och ned annars skulle det tydligen blir för stor belastning och förvärring av smärtan i bäckenet.

Mabaja: Tack för ditt svar. Det låter ju kanon då kan du ju vara hemma rikigt länge med Lilla Wilda. ja man får passa på de är bara små en gång och den tiden kommer ju inte tillbaka

Jag har nu hittat ett recept på kladkaka med Canderel ikväll ska det lyxas till . Inglorious Basterds och sockerfri kladdkaka. Rena lyxen!!!!!
  • Happiness
    Rontgen...visst är det så roligt med Safireee Vi höll ju ihop ett bra tag där. Nä nu finns det nog ingen mer. *sitter och ler*

Hoppas du mår bra och att du inte har fått  några mörka ringar än Att vara en är INTE detsamma som att vara två...

En tjej med man och 2 småbarn sa till mig en gång när jag var levde ensam med sonen:
    -" Om vi skulle jämföra vem som har det jobbigast du och jag...så är det du. Vi skulle stå på jämn fot (arbetsbördemässigt) om jag hade 3 barn tillsammans med min man".

Tänkte på det många gånger
  • 3 barns mamma84

Själv ska jag titta på NYA avsnitt av Desperate Hausweis så nu sitter jag klistard framför tv för nu kommer den hihi mina FAVORITER !!
    Helt NYA hihi

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

Grattis och VÄLKOMMEN Safiree. Tom jag tror jag kommer ihåg dig! Även om jag var och frispelade lite kort bara innan jag gick "vidare"...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2011-02-23 20:42:31 följande:
    Grattis och VÄLKOMMEN Safiree. Tom jag tror jag kommer ihåg dig! Även om jag var och frispelade lite kort bara innan jag gick "vidare"...
    Haha ja det var ju nästan lite fusk där ...du bara var inne och gästspelade lite. Sen vinkade du lite glatt och sprang vidare. Härligt!
  • Mabaja
    Happiness skrev 2011-02-23 20:43:56 följande:
    Haha ja det var ju nästan lite fusk där ...du bara var inne och gästspelade lite. Sen vinkade du lite glatt och sprang vidare. Härligt!
    haha, ja jag veeeet! Men jag hittade ju tillbaka till er lite senare igen! :) Och nu blir ni inte av med mig!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2011-02-23 20:45:06 följande:
    haha, ja jag veeeet! Men jag hittade ju tillbaka till er lite senare igen! :) Och nu blir ni inte av med mig!
    Näääää nu är vi i alla  trådarna samtidigt. HAha! Varför hålla sig till en....när det finns så många fler...
  • needtobreathe

Ööööh.. sitter här i min fåtölj o känner hur de bara rinner mellan benen.. normalt eller?!

• Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:47:39 följande:
    Ööööh.. sitter här i min fåtölj o känner hur de bara rinner mellan benen.. normalt eller?!
    VA!!!! Vad är det du säger???? Kommer det mycket eller är det lite blött i trosan. Har det gått igenom trosan?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma