• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • mallanis
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:32:59 följande:
    Hahahaha de blir ingen februaribebis här, så äre bara! ;) Jag loooovar! Så kika runt i dina trådar du! :D
    Hur går det då? Fortfarande läckande?
    Tredje gången gillt!?
  • telgebo
    Odetta skrev 2011-02-23 20:53:40 följande:

NU har jag sett trailern och tjejjer, jag finns inte med på denna. haha...så såvida dem inte har gjort fler så får ni vara tålmodiga att se mig tills det blir rätt avsnitt

*kram*

Ja jag såg också trailern kl 20.34 och jag såg dig inte Odd Får hålla oss till tåls då.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:30:19 följande:
    De är ingen förlossning på g här! ;) Hans huvud e ju inte fixerat ens.. då kan dom väl inte komma ut? Så sa min BM iallafall! ;D

Har ju trosskydd nu så får se om de blir blött igenom.. eller om de bara lägger sig på.. då kanske de ba är vattniga flytningar.. men lovar o ringa innan 23 ikväll om de fortsätter! Lovar lovar!

Däremot trycker han ner huvudet som fan nu så de ilar så in i... fifan va ont de gör! Men annars nä, inga värkar eller SD ens.. så bebis trorja inte på ;D
    nej är han inte fixerad kanske du måste åka in till förlossningen i LIGGLÄGE! Du är ju verkligen hopplös! HAHA. Ja din förlossning har nog börjat.. Först vatten, sen starkare sd och nu trycker neråt... Du är ju lite rolig du!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:54:01 följande:
    Eeeh.. ja vet inte, ja sitter här o kände hur varmt de blev mellan benen.. de kan väl inte va vattnig flytning? Gick o kissa ut nån droppe o la in papper o de rinner nu också?
    Jag trodde mitt vatten gick och åkte in med med värkar det var bara en otrolig extrem flytning jag kan inte fatta hur en kan rinna längs med benen men det var det. Blev stoppad med Bricanyl och efter x antal timmar på förlossningen så fick jag åka hem ganska snopen.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:39:52 följande:
    nej är han inte fixerad kanske du måste åka in till förlossningen i LIGGLÄGE! Du är ju verkligen hopplös! HAHA. Ja din förlossning har nog börjat.. Först vatten, sen starkare sd och nu trycker neråt... Du är ju lite rolig du!
    Hahahahaha men va! Ja han trycker ner huvudet ja ;) Men inga SD eller ja de va på dan de, inget nu.. bara mensvärk i ryggen.. o vattniga flytningar! :D
    mallanis skrev 2011-02-23 21:36:15 följande:
    Jadå de sipprar på här :)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:43:39 följande:
    Hahahahaha men va! Ja han trycker ner huvudet ja ;) Men inga SD eller ja de va på dan de, inget nu.. bara mensvärk i ryggen.. o vattniga flytningar! :D
    men ring då för 17 gubbar! Vad säger din man? :)
  • Odetta
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:43:39 följande:
    Men kvinna...mensvärk i ryggen kan vara värkar ju. RING för bövelen! *manar med pekfingret*

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:39:52 följande:
    Haha...vilken fars...jag skrattar ihjäl mig...HAha ja det du beskriver låter ju onekligen som en förlossning..mer på pricken kan det väl inte bli?
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-02-23 21:47:44 följande:
    Men kvinna...mensvärk i ryggen kan vara värkar ju. RING för bövelen! *manar med pekfingret*

*kram*
    *gilla*

Där satt mina värkar... :) och förvärkar.. :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma