Plus igen efter mf/ma
Så, nu går jag och är social med min familj och tittar in senare igen. Hej hopp!
Så, nu går jag och är social med min familj och tittar in senare igen. Hej hopp!
Kan inte vi alla bara skriva lite fort vilken vecka vi är i? Känns som man har dålig koll..
Jag går in i v21 i morgon ![]()
Angående sovpåse: sovpåse is da shit
Jag har använt sovpåse till alla mina ungar, finns inget bättre! Jag brukar ta dem tunnare sovpåsarna och ha pyjamas under. Lättare att hålla rätt temperatur då. Kan tipsa om att sovpåse är ett jätte vanligt bebisplagg i Tyskland så det är billigt att köpa därifrån (heter schlafsack på tyska)
Nu är jag klar hos BM
Bebis hjärta 145 (låg på 140 först och så vaknade lillan och det fick till 152 så hon sa medel 145)
Blodtryck 115/65 (som vanligt med andra ord)
Glykos 4.8
Hb 133 (trots en kost där jag UNDVIKER järnrik föda)
Nöjd och glad. Nu ska jag titta i en bebisaffär. Mannen är hemma med pojkarna så jag är lite ledig just nu ![]()
BLI stora som hus??? Fasiken, jag ÄR stor som ett hus...och bara v22, vart ska det sluta liksom? Har redan 2 par gravidbyxor jag vuxit ur...
Är det december snart?
Jag längtar som en tok, framförallt på morgonen och kvällen. Hon sparkar på så fint därinne då! Under dagen är man ju så upptagen att man nästan glömmer, men såhär tidigt, liggandes i sängen...buff buff buff. ÄLSKAR DET!!!
Någon härinne som är intresserad av att ha med sig en doula på förlossningen?
Jag går ju doulautbildningen och fram till december finns jag tillgänglig, sedan blir det lite svårt ett tag.
Kram allesammans!