Plus igen efter mf/ma
Åh så fantastiskt bra, fem stycken!!! Då håller jag tummarna för nästa steg! Kommer dem sätta in två stycken och frysa resten?
Kram!!!
YEAY MIMMI!!! Åh vad bra med två, då ska det tamejtusan åtminstone bli en (fast vi hejjar såklart på båda)!
Kraaaaaam!!!
Acure: ring till kvinnokliniken på lasarettet! Dem har jourtider också! KRAMAR!!!
Acure: åh vännen, jag vill verkligen varmt rekommendera dig att ha med en doula! Det finns en till häromkring och hon är hur gullig som helst, kontakta henne! Hon har gått samma utbildning som mig (vilken är inspirerad av Föda utan Rädsla tekniken)
www.lilladoulan.se är hennes hemsida eller så hittar du henne via min hemsida www.mindoula.nu
Kraaaam!
Lisa: tummar och kärlek till dig, kraaaam!
vecka 31 nu...vart tar veckorna vägen?
TUL nästa vecka och oj vad jag längtar, sen är det fan inte långt kvar alls! Man kanske borde börja tvätta lite bebiskläder? Packa en bb väska? Shit...tiden har verkligen sprungit så fort att jag har liksom inte riktigt hunnit med något ännu...
7, max 8 veckor kvar!!!
Mct: jag veeeet, visst är det galet?
Småbustroll: är du redan vecka 27??? Haha, tiden går fort hos dig med ju!
Cat: jag mår faktiskt riktigt bra! Foglossning har jag, men inte alls i närheten av hur jag hade med V. Kroppsligt mår jag oförskämt bra i jämförelse överlag
KMW: ja, vi kommer ju bli igångsatta som det ser ut nu
Med V blev vi ju igångsatta v37+1 och 37 fulla är jag denna gången den 5/12...så någon gång mellan 5/12 - 14/12 lär det bli tror jag
Hur mår ni allihopa då? KRAM!!!