• Odetta

Plus igen efter mf/ma

M I M M I skrev 2012-10-01 14:19:42 följande:
    Tack för era tummar! Nu är vi klara, fick ut 5 ägg, hoppas att de är mogna och blir fina små blastocyster! ET blir på onsdag, om det hela går vägen. Trött och mensvärk, men det gick mycket bättre än väntat!!

Åh så fantastiskt bra, fem stycken!!! Då håller jag tummarna för nästa steg! Kommer dem sätta in två stycken och frysa resten?

Kram!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Odetta

YEAY MIMMI!!! Åh vad bra med två, då ska det tamejtusan åtminstone bli en (fast vi hejjar såklart på båda)!

Kraaaaaam!!!

• Odetta

Acure: ring till kvinnokliniken på lasarettet! Dem har jourtider också! KRAMAR!!!

• Odetta

Acure: åh vännen, jag vill verkligen varmt rekommendera dig att ha med en doula! Det finns en till häromkring och hon är hur gullig som helst, kontakta henne! Hon har gått samma utbildning som mig (vilken är inspirerad av Föda utan Rädsla tekniken)

www.lilladoulan.se är hennes hemsida eller så hittar du henne via min hemsida www.mindoula.nu

Kraaaam!

• Odetta
    M I M M I skrev 2012-10-12 15:07:58 följande:
    Ja tyvärr, börjar alltid med spottings... Känns som en avgrund öppnar sig just nu... Fattar inte varför det aldrig kan få bli vår tur någon gång, över tre år har vi kämpat nu, 5 mf, fortfarande barnlösa... Orkar inte!

Kan det inte vara en nidblödning? Det tycker jag att det ska vara...fortsätter att hålla mina tummar och tår! Stora stora kramar!!!
  • Odetta
    KMW skrev 2012-10-13 21:47:33 följande:
    Galet mycket sammandragningar idag och foglossning nere i muffen. Inte jätteskönt.

Kan alla dessa sammandragningar bero på lite mys med maken i förmiddags, och i så fall bör man låta bli?

Har i övrigt mått lite konstigt idag så det kanske hänger ihop, vem vet?!

Så länge du inte har ont av dina sd så ska det inte vara någon fara

Jag har också haft jätte mycket sd idag, men inget som känts obehagligt eller så. Däremot har jag blivit totalt misshandlad från insidan nu ikväll så jag känner mig nästan lite illamående av alla sparkar! Vecka 29+3 idag...helt galet!
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2012-10-14 17:04:46 följande:
    Hej alla. Var längesen jag skrev nu! Men följer er i tråden!

Jag har plussat, helt oplanerat! Så går det vägen blir det en w3 i sommar! Hade dock ett mf i aug (också det väldigt oplanerat).

Haha, GRATTIS!!!!
  • Odetta

vecka 31 nu...vart tar veckorna vägen?

TUL nästa vecka och oj vad jag längtar, sen är det fan inte långt kvar alls! Man kanske borde börja tvätta lite bebiskläder? Packa en bb väska? Shit...tiden har verkligen sprungit så fort att jag har liksom inte riktigt hunnit med något ännu... 

7, max 8 veckor kvar!!!  

• Odetta

Mct: jag veeeet, visst är det galet?

Småbustroll: är du redan vecka 27??? Haha, tiden går fort hos dig med ju!

Cat: jag mår faktiskt riktigt bra! Foglossning har jag, men inte alls i närheten av hur jag hade med V. Kroppsligt mår jag oförskämt bra i jämförelse överlag

KMW: ja, vi kommer ju bli igångsatta som det ser ut nu Med V blev vi ju igångsatta v37+1 och 37 fulla är jag denna gången den 5/12...så någon gång mellan 5/12 - 14/12 lär det bli tror jag

Hur mår ni allihopa då? KRAM!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma