Plus igen efter mf/ma
Grattis och välkommen hit
Acure: ta ingen gratisförsäkring!!! Vi hade en gratis med V ich så gick han alla sina problem. Först fick vi ingenting för alla ggr vi var inlagda ich sedan gick vi inte heller teckna en vanlig barnförsäkring för honom. Inte hos trygghansa eller något annat bolag heller!
Nu har vi fått honom försäkrad på Folksam, men med sjuttioelva klausuler. Hade vi haft en BETALFÖRSÄKRING under graviditeten så hade vi fått dels ersättning för ggr vi var inlagda när han var nyfödd PLUS att försäkringen hade övergått till en vanlig barnförsäkring automatiskt och vi hade fått ersättning då med och få för allt vi gått igenom.
Så ta en betalförsäkring, det är mitt efterkloka råd.
Bm idag och min mage växer inte...Samma mått som för tre veckor sedan så nu hamnade jag nästan på nedersta kurvan
Och bm är ju lite....intressant. Magen mätte 28.5 för tre veckor sedan och då sa hon att hon brukar snåla så hon skrev 28 i journalen. Idag (v33+1) mätte magen också 28.5 men idag skrev hon 29. Varför?
Jaja, tur jag har ett tul inplanterat den 23. men det känns ju ändå dom en evighet dit. Min mage har aldrig varit såhär liten!
Annars såg allt bra ut och bebis är långt ner och ruckbar men magmåttet...ja, det oroar mig lite.
Sanna: Vi har haft turen att vara väldigt fertila så för oss har det alltid tagit sig på första försöket efter mf/ma.