• Odetta

Plus igen efter mf/ma

KMW skrev 2012-09-03 08:31:36 följande:
    Besök hos bm nu på morgonen, 25+4.

Bra blodtryck, gränsfallslågt hb, barnets bpm 146 och sf-mått 26 cm, 1 cm mer än vad jag hade i v 25 förra gången, så jag kanske inte har så mycket större mage trots allt.

Däremot en viktuppgång på 9 kg redan och det känns ju lite sådär. Det är väl därför jag känner mig stor då antar jag, hahaha...

Låter bra och jag tycker inte din viktuppgång är så farlig...jag har gått upp 11 kg redan

Torsdag är det min tur att gå till bm, v24+1 då.
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    Cat79 skrev 2012-09-03 20:14:43 följande:
    Odetta/KMW: Är ju helt normalt med era vikter och så länge ni är pigga och dem små så spelar det ju ingen roll :) Lisa väntar: skönt att höra från dig men fy vad jobbigt du har det. Förstår att du vill vrida fram klockan. Stor kram Småbustroll: Härligt m 20 veckor nu :) Jag har gjort 16 fulla ons. Är skraj inför imorgon... Första tanken är tänk om bebis ej lever? Jo det måste den göra... Hoppas han/hon ligger hyfsat stilla vid ingreppet. Hör av mig imorgon och tack för er omtanke.

Vilken tid ska du dit i morgon? Kommer tänka extra mycket på dig då, KRAMAR!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    Cat79 skrev 2012-09-12 15:55:02 följande:
    KMW: du är ju för skön :) Det är nog att bara köra lite då och då så får det vara lite ojämnt... Nu har de första och mest relevanta provsvaren kommit och allt är normalt m bebis :) Så skön känsla! Nu känns det som att det blir syskon i feb!!! Kram på er

Wohoo vad bra! Kram!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Odetta

Jag med jag med! Jag är också gumma...eller kärring, beroende på humöret

Och anka är jag också...eller pingvin. Ont som fan på kvällarna så min M har tagit fram kryckan nu och ställt vid mitt nattduksbord så jag kommer till toan på natten.

Vecka 25+5 idag och ca 12 veckor kvar...jag längtar halvt ihjäl mig!

• Odetta

Vi har bestämt att lilltösen ska få heta Siri

I andra namn vill jag fortfarande ha Cordelia och M börjar väl kanske mjuka upp lite för det. Tycker att Siri Cordelia H låter så fint...och så betyder det fina saker också: Siri betyder seger och älskad och Cordelia betyder lilla hjärtat

• Odetta
    M I M M I skrev 2012-09-27 13:47:43 följande:
    Snälla söta ni, håll tummarna för oss nu! Är på Sahlgrenska för Vul, skitskraj för att det ska vara för få ägg den här gången med.....

Tummar och tår vännen, det vet du!!!
  • Odetta
    M I M M I skrev 2012-09-27 15:58:29 följande:
    Tack vad ni är fina! Vinkar tillbaka kmw det blir äp iaf, inte så många blåsor, tre stora o 2 små som kanske kan växa till sig... Äp på måndag eller tisdag, gulp! Om det blir två dugliga embryon får vi tillbaka båda.................. MCT?!?!

Åh toppen!!! Fortsätter med tummar ich tår
  • Odetta
    M I M M I skrev 2012-09-27 15:58:29 följande:
    Tack vad ni är fina! Vinkar tillbaka kmw det blir äp iaf, inte så många blåsor, tre stora o 2 små som kanske kan växa till sig... Äp på måndag eller tisdag, gulp! Om det blir två dugliga embryon får vi tillbaka båda.................. MCT?!?!

Åh toppen!!! Fortsätter med tummar och tår
  • Odetta
    M I M M I skrev 2012-09-28 20:47:34 följande:
    Japp, skulle gissa på ons eller tors... Så tekniskt sett blir jag gravid då om det nu finns ngt att sätta in... Nervöst som attans är det!

Åh Mimmi!!! Vad pirrigt, förstår att det känns nervöst! Kramar!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma