Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-06-28 16:20:27 följande:
    Telge: Ja mitt onda är värre än att föda barn kan jag säga. Hon tyckte jag skulle motionera men jag skulle inte tro det svarade jag för det är ju då jag får sådär ont.... Jag kan ju inte ska ta 2 alvedon och sedan ta en promenad
    Har du lämnat urinprov? Visade det på något? Jag har ju haft vita blodkroppar i min urin ändä sedan jag blev gravid.

Jag håller med dessa kramper gör ondare än att föda barn, fy tusan vad ont det gör.
    Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-06-28 16:27:52 följande:
    Jag har lämnat urinprov idag och möjligtvis att det var lite äggvita iden och socker men hon skickade iväg det på nåt test i alla fall för att se så det inte är nåt.
    Odling? Vet inte om dessa vitablodkroppar jag har är flytningar egentligen, tyckte min BM sa det nångång, igår hade jag en vik då min ord BM är på semester. Nåt socker har jag aldrig haft. Man blir ju lite orolig för detta och sedan att de inte kollar med urinprov vid rutin besöken hos BM när de vet att jag har dessa problem är ju bara konstigt.
  • telgebo

och så känner jag tryck neråt i underlivet och det har jag gjort sedan lång tid tillbaka och vik BM igår så bekymrad ut men min ord säger inget om det alls, hon höjer aldrig på brynen eller tycker nåt är konstigt trots låga värden, stor viktnedgång osv.

• telgebo
    Evve81 skrev 2011-06-28 18:26:14 följande:
    Telge: På mig kollar de urinprov varje gång MEN det är nog för att jag har en 4 på socker i urinen och det är jättehögt.
    Det förstår jag. Tycker att det borde vara standard att få lämna varje gång vid rutinbesöken speciellt om man har har problem som jag har med vita blodkroppar och svårbedömda urinstickor.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-28 17:02:44 följande:
    Jora man ska inte andas in det.
    Vad har du hört det?
  • telgebo

Kan nån få mig att släppa mina dumma hjärnspöken jag har nu att bebis inte lever längre, jag tycker magen är så mycket mindre nu än den varit tidigare och jag känner inga rörelser alls Gråter

• telgebo

Är inte rädd att andas in det, luktar ju skit och jag tror inte man blir sjuk av det, aldrig hört att man kan få det av att andas in det, borde man ha hört i så fall och läst och det har jag inte så jag tror 2 barns mamma har fått det om bakfoten.

Snälla bebis sparka nu då buffa gör nånting!!! Nu är jag orolig. Ni gravida: är er bebis coollugn av denna extrema värme? Kan det vara det? Men varför är min mage mindre då? Är helt platt om magen nertill och när jag sitter ner syns det inte att jag är snart i sjunde månaden.

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-28 21:35:09 följande:
    Alla säger olika men jag har hört av riktiga läkaren att man inte ska andas in skitet .. nej telge jag har inte fått de på bakfoten tyvärr.
    Ledsen C, men jag har aldrig hört att det är är farligt att andas in det, aldrig. Jag borde ha hört det med tanke på att jag jobbat inom mödravård osv och läst så mycket. Det kanske är så i ditt land då men jag har aldrig hört talas om nån som fått toxoplasmos av att ha andats in det.
  • telgebo

Fan hatar denna oro jag känner nu. Bebis brukar alltid vara så aktiv på kvällarna och nu inget.

• telgebo

Maria 204: Trean är ofta lurig, det har jag både läst och hört om.

Gravid v.23+2 BF 23/10 Bara 116 dagar dit
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma