Plus igen efter mf/ma
Hur är det egentligen, ska man tvätta rent och kissa en skvätt innan man tar själva urinprovet? Inte fått höra att jag ska göra så men det är kanske nåt som är självklart att man gör så att man därför inte informerar om det.
Hur är det egentligen, ska man tvätta rent och kissa en skvätt innan man tar själva urinprovet? Inte fått höra att jag ska göra så men det är kanske nåt som är självklart att man gör så att man därför inte informerar om det.
Grattis MCT
och trevlig resa till NY.
Sugar: Grattis till trimester 3 ![]()

Mabaja: Då hade jag rätt då, tänkte att vad tusan vad har jag nu fått om bakfoten. Jag har tatt på mig att vara kattvakt i 2 dagar till pappas katter då han ska till Tallin eller vad det var och jag tänkte inte alls på kattlådan, men tror du/ni att det är farligt om jag bara tar spaden och gräver upp skitkorvarna och slänger dom i toalstolen och spolar och sedan tvättar och spritar händerna noga efteråt?
Prommis: Aldrig hört talas om njurstas. Nu måste jag kolla upp vad det är. Jag har ju ibland, ganska ofta så ont på sidorna av magen, som kramp och det gör verkligen ont. I vintras så hade jag så ont att jag var nära på att åka in för då kunde jag varken sitta, ligga stå eller knappt andas.
Sofy: Jag träffas gärna om du vill ![]()