• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81

Happi: Härligt med ett lyckat TUL!

Själv känner jag mig inte ett dugg gravid kan jag säga. Men symptom avtar väl kring den vecka jag är i nu.... På tisdag är det ju stora UL så det ska bli skönt att få det gjort s¨f¨r vi se vad det blir för BF. Sonen är ju född på det datum man räknat efter sista mens..... Inte dottern......

• kajsalisa

Skönt Happi. Då kan du pusta ut lite...

• mallanis

telgebo _ grattis till fin fint VUL!!!!

Airamamma- Åh va jobbigt att bli tillbaka flyttad man vill ju hellre bli flyttad åt andra hållet ;)

Happi- Så skönt med din "lilla" Sofia ;)

Småland- Spännande dag i morgon!

Har jag glömt någon så sorry, trött efter en slitsam jobbdag!

Tredje gången gillt!?
  • acure

Happi: Vad underbart med lyckat Tul! Snart kommer Sofia ut!!!!! Lagom stor och allt.:) så spännande att se vilken av trådens marsbebisar som hinner ut först!! :)

• needtobreathe

Va skönt Happi! Skrattande Då kan du pusta ut! Blir en alldeles perfekt liten tjej de där! Grattis!

Måtten på våran igår va;

Huvud; 89
    Lårben; 65
    Buk; 93

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-02 16:59:02 följande:
    Sofy och andra progesteronexperter... jag har nu 14 vagitorier kvar och han ville inte skriva ut flera utan tycker det räcker såhär. Tydligen tar man till v 9 vid IVF och sånt?
    Nu funderar jag på om jag ska ta 2 ggr per dag ytterligare några dagar och sen trappa ner till 1 ggr per dag istället för att sluta cold turkey.... känns lite läskigt alltihopa just nu...
    Jag tog till 11+0.. de är tydligen vanligast. kumt att han inte skriver ut mer sen, vill han inte de alls?! :/

Men jag har kvar o hämta ut om du behöver/om de kan hjälpa. Tror de är 5-6 förpackningar iallafall.

Kram
  • Happiness

Och jag som bara har kläder i storlek 56..Haha! Har tagit det så förgivet...nu måste jag ner på stan och köpa storlek 50!!!!! helt fantastiskt.

*tack för stödet ni är så goa*{#emotions_dlg.flower}

Har fixat 3 viktiga saker idag förutom TUL:t....

Håll i er detta är bara såååå knäppt har fixat Canal digital box så nu kan jag se ALLT. Gjort för att jag ska ENDAST sitta och amma på samma ställe i 6 månader. Parkerad! HAha!

Fixat med Försäkringskassan så nu får jag första föräldrapengen den 16 mars. Underbart!

Sen det allra skönaste sonen fick fortsätta på fritids till kl. 15.00 istället för att jag ska hämta honom från skolan 11.30 och han sitta ensam till de andra barnen slutar.

En sak till fixat färg och klipp imorgon kl.9.00. Fin till förlossningen . Sen finns det ingen tid att göra sånt. Frisören avsatte 2,5 timme. Herregud! Ska jag sitta där utan att somna, med hemorojderSD och förvärkar i 2,5 timme. Ska man va fin får man lida pin helt enkelt

Så jäkla skönt..... ****nu ska jag läas igenom vad som hänt i tråden*****

MCT79: jag har en Nokia N8. Tror du att du kan hjälpa mig?

• telgebo
    Cat79 skrev 2011-03-02 14:40:08 följande:
    telgebo: Vad glad jag blir när jag gick in nu och läste att altl gick bra, vad var det vi sa. Kram och grattis till lyckat VUL.
    Tack så mycket
    acure skrev 2011-03-02 15:02:16 följande:
    Grattis Telgebo!
    tack så mycket
    Gravid v.6+3 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma