• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:10:52 följande:
    Öhmm...jaaa... eller..vänta...jo..nej jag läste nog... lite i dvala här... oont och sover.. jo men jag läste. Hahha,,, shit jag hoppas det inte blir värre i skallen. ;)
    Nu gick jag tillbaka och läste igen...  Om det inte är jättemycket jobb för dig så köper jag gärna ett par tre askar... skulle kännas lugnare i själen.... :S
    Näe han ville inte skriva ut mer alls.. sa bara att vid IVF så slutar man vid v, 7-8.. å när jag läser verkar en del sluta när de plussar... men jag får ju för misstänkt BRIST... vore ju förjäkligt om man slutade å så skiter det sig... :((
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:14:00 följande:
    Nu gick jag tillbaka och läste igen...  Om det inte är jättemycket jobb för dig så köper jag gärna ett par tre askar... skulle kännas lugnare i själen.... :S
    Näe han ville inte skriva ut mer alls.. sa bara att vid IVF så slutar man vid v, 7-8.. å när jag läser verkar en del sluta när de plussar... men jag får ju för misstänkt BRIST... vore ju förjäkligt om man slutade å så skiter det sig... :((
    Vaaaa, slutar i v 7-8? Nänä.. aldrig hört!! Tills v 12 när moderkakan tar över ska man ju ta dom! Puckoläkare! Haha, de är absolut inte jättemkt jobb för mig! Ska kolla me e-leg på hemsidan hur många jag har kvar o ta ut, o vad det kostar, så kan jag printscreena o kanske maila till dig så du ser själv? Eller har du nån annan idé?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:14:00 följande:
    Har kollat nu, har totalt 70 st o hämta ut.. alltså 70 st vagitorer.. de blir väl då 7 paket antar jag, med 10 i varje.. hur många behöver du?
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-03 08:17:54 följande:
    Vaaaa, slutar i v 7-8? Nänä.. aldrig hört!! Tills v 12 när moderkakan tar över ska man ju ta dom! Puckoläkare! Haha, de är absolut inte jättemkt jobb för mig! Ska kolla me e-leg på hemsidan hur många jag har kvar o ta ut, o vad det kostar, så kan jag printscreena o kanske maila till dig så du ser själv? Eller har du nån annan idé?
    Nej det låter bra..=) Ska räkna efter hur många jag behöver med..=)  TACK!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-03 08:23:57 följande:
    Har kollat nu, har totalt 70 st o hämta ut.. alltså 70 st vagitorer.. de blir väl då 7 paket antar jag, med 10 i varje.. hur många behöver du?
    Tog du till 12+0 eller 11+0?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:24:23 följande:
    Nej det låter bra..=) Ska räkna efter hur många jag behöver med..=)  TACK!
    Gör det! Skrev ett inlägg typ samtidigt som dig ovanför så du inte missar de ;) Men återkom me hur många du behöver, o inboxa mig din mail så ja kan skicka över printscreen, går nog inte på FL mailen trorjag, haha ;D Så high-tech är den icke..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:26:21 följande:
    Tog du till 12+0 eller 11+0?
    11+0 trorjag det var.. hm.. jag är inte helt hundra dock, kan varit 12+0.. =/ Men nånstans där! :D Sen kollade dom me UL om gulesäcken va borta o moderkakan tagit över.. ne då vare fan tills 11+5 för då va ja på UL! efter det slutade jag! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma