• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik
    Marlyn skrev 2011-03-02 20:54:09 följande:

De nya ägarna var så nöjda med mig att jag fick jobbet!!!

GRATTIS! Vad härligt!
  • telgebo

Nu börjar nojjiga jag igen och måste bolla igen. Min läkare sa under vul att hon vill ha mig tillbaks på återbesök om 2 veckor. Blev jätteglad och är men nu undrar jag varför? Vad är er teori? Såg hon inte det hon hoppats på? Föt liten? För osäkert? Hon sa att hon såg nåt som rörde sig och det måste väl vara hjärtat för vad kan det annars vara? Och vad betyder intrauterin graviditet egentligen?

Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo

skall tillägga att jag känner mig gravid så inte så att jag är negativså men undrar så.

Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-02 19:39:47 följande:
    Har en kurs inbokad redan på ett privat ställe, har bara inte haft möjlighet o gå innan pga besvär.
    ok men då så, jag tänkte att du skulle boka kurs men då förstår jag.
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-02 20:35:58 följande:
    Det tog oss ett år.. Eller 10 mån blir det nog... Först tog det 5 försök, sen gravid, ma och sen tog det sig på tredje försöket! Så egentligen tog det inte många försök men tiden sprang ju iväg med ma..

Vi har sagt att vi vill ha ett till snart.. Sen tredje och sist känner jag att jag vill spara då jag trivs med att vara gravid! :)
    Det var ett tag ja, samma här 19 månader känns ju som en evighet när det gick så fort första gången. Började försöka i juni 2009.

Hoppas att det tar sig fort nu eller att du plussar nu i dagarna.
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-03-02 20:54:09 följande:

Telgebo: Det va ju det vi sa! Grattis så otroligt mycket!!!! Nalle

Ego: De nya ägarna var så nöjda med mig att jag fick jobbet!!! Alla jag träffade blev sååå glada av att se mig igen, det trodde dom ju aldrig. Även om det inte är heltid så är jobb 2-3 dagar i veckan bättre än inget... då ska vi bara hoppas på att det går bra på fredag också.

Tack

Du verkar ha flyt nu så det kommer nog gå bra på fredag. Grattis till att du fått jobbet åter
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • MCT79

Telgebo. Intrauterin betyder i livmodern. Uterus är livmoder, intra inuti/inom.

Jag var också tillbaka igen efter 10 dagar. Hon vet ju att du är orolig så det kan ju vara en anledning till att hon gav dig ytterligare en tid?

• telgebo
    färnik skrev 2011-03-02 21:18:55 följande:
    Stämmer bra det, det här blir tös nummer 2! Hjärta
    Yes äntligen så minns jag rätt jag är så total virrig så ni får ursäkta om jag kanske blandar ihop er och så.
    Gravid v.6+3 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma