• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Lick it up

Hej jag hänger på er. Jag fick svagt plusi Januari men fick tydligen MF för jag blöder nu mer än vanlig mens och med klumpar.

Jag hoppas verkligen att det går över och man lyckas. Vill så gärna lyckas nu denna månaden.

• Smålands jänta i storstaden

Sofy; ska till BM vid 15.30, ska träffa en underbar BM, då min vanliga har semester, kanske ska kolla lite med henne. Hon verkar ta tag i saker mer än min vanliga som är mer som en vetteran. För nu är jag färdig med att vara gravid! Vill ha ut min son!!!

• Lick it up

sorry glöm mig såg att tråden handlade om er som plussat nu så säjer grattis iaf till er alla

• needtobreathe
    Lick it up skrev 2011-03-02 13:26:53 följande:

Hej jag hänger på er. Jag fick svagt plusi Januari men fick tydligen MF för jag blöder nu mer än vanlig mens och med klumpar.

Jag hoppas verkligen att det går över och man lyckas. Vill så gärna lyckas nu denna månaden.

Om du väntar på plus efter MF är de nog systertråden till denna du ska hänga på? :)

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-03-02 13:18:07 följande:
    På Rul flyttade de mig 5 dagar framåt i tiden, vilket betyder att om jag får gå över den tid som är normal så tror jag att det är + 5 dagar. Är rätt säker på när jag hade ägglossning och litar mer på det faktiskt. Men det kanske man inte ska göra.
    Är alltså rädd att jag får vänta för länge och då är mina 5 extradagar också där, det kanske inte bebis alls mår bra av!
    Även om du vet när ÄL var så vet du ju inte när själva befruktningen skedde och när implantationen var. Man går ju efter dateringsUL det är BF.
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-02 13:27:07 följande:
    Sofy; ska till BM vid 15.30, ska träffa en underbar BM, då min vanliga har semester, kanske ska kolla lite med henne. Hon verkar ta tag i saker mer än min vanliga som är mer som en vetteran. För nu är jag färdig med att vara gravid! Vill ha ut min son!!!
    Gör det! :) Haha jag förstår dig ;) Hoppas han kikar ut snaaart!
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-02 13:19:56 följande:

Men den där jävla filosofen.. hon kan fan säga upp sig o dra någe gammalt över sig, AVSKYR henne verkligen! Osympatiska idiot.

Min underbara läkare på specen lovade mig att INTE gå över "bara" pga oro, o hinnsvep + TUL var hans idé.. så de beror nog på vem man träffar =/

Dock vill dom ju ha koll eftersom jag ska medicineras innan, under o efter förlossning o ha koll på blödningarna.. men ändå..

Förlåt, jag asgarvar Filosofen vilket namn
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-03-02 13:22:32 följande:
    Telgebo, du kan väl vänta tills imorron med att berätta för oss, ok?
    Yes jag kan vänta läääänge på att berätta
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • telgebo
    Pancakes skrev 2011-03-02 13:24:56 följande:
    Hooohoo, Telgebo? Vad är detta för Cliffhanger? :)
    Hur gick det???
    Gillar att hålla folk på sträckbänken lääänge
    Gravid v.6+3 BF 24/10
  • Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-03-02 13:22:08 följande:
    Bara för du vet när du hade ÄL behöver de inte betyda att du blev gravid EXAKT då vettuuu ;) Allt beror sen på när ägget fäster osv.. så de kan ju diffa några dagar bara där..

Men ta upp de me din BM iallafall :)
    Ja, det är märkligt det där. Jag blev enligt RUL gravid 7 dagar INNAN jag fick utslag på ÄL-testet. Verkar ju jätteskumt att det skulle ligga kvar så länge och vänta liksom. Det är ju väldigt konstigt men inte helt ovanligt verkar det ju vara att man flyttas runt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma