• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

2 barns mamma: det är väl bara att inte skriva till den du inte gillar? Typ ignorera just de inläggen, eller?

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Muffe

Sluta oroa dig nu telgebo, du såg ju faktiskt med egna ögon att han/hon levde häromdagen!! du måste leva på det annars kommer du gå under!

• needtobreathe

Hej tjejer..

Tappade all lust o skriva när det återigen är tjafs i tråden, herreguud! Kan ni ta de nånannanstans tack? 

• Muffe

Kan vi inte starta en tjafs/ält-tråd istället... vi med Plus igen efter mf/ma som gillar att tjafsa

• telgebo

okej jag tänkte skriva nåt som hänt som inte är bra men tappade lusten när hela tråden är emot mig ov stötrtar 2barns mamma så jag skiter i det

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • Muffe

Oroa dig inte, allt är bra!

telgebo skrev 2011-03-04 13:17:47 följande:
    okej jag tänkte skriva nåt som hänt som inte är bra men tappade lusten när hela tråden är emot mig ov stötrtar 2barns mamma så jag skiter i det
  • acure

Goddag tjejer! Idag är det fredag och beräknad förlossning för vår bebis. Ser dock inte ut som om att den vill komma idag så jag har städat och plockat och grejat så det är fint här hemma. Tänkte att bebisen kanske inte vill komma ut förrän den har en tip top lägenhet att komma hem till. Men nu är det fint så nu är det fritt fram att titta ut! :) Vad har ni för helgplaner?

• telgebo

skrev ju att jag försökte ta det via inbox med henne men hon ville ju inte svarpå varför jon utger mig att ha pröjsat 5500 kr för ett ligg och jag tror ingen vill läsa skit om sig själv i nåns blogg så ursäkta då att jag blir ledsen och arg att bli uthängd som ett luder som är så desperat som hon uttryckte det i bloggen att få ett ligg.

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 13:17:47 följande:
    Ingen stötar mig varför skulle du tro det ?
    Dom skrev kan NI inte ta det någon annan stans.
    Då menar dom NI = VI haha då ska du och jag gå och prat om detta någon annan stans
     ''försöker få dig till skratt''
    Vad har hänt ?????
    Blir orolig !!
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 13:19:56 följande:
    skrev ju att jag försökte ta det via inbox med henne men hon ville ju inte svarpå varför jon utger mig att ha pröjsat 5500 kr för ett ligg och jag tror ingen vill läsa skit om sig själv i nåns blogg så ursäkta då att jag blir ledsen och arg att bli uthängd som ett luder som är så desperat som hon uttryckte det i bloggen att få ett ligg.
    Ignonerar denna inlägg gör mig bara irriterad
    Läs vad jag har skrivit.
    Förstör inte denna tråd
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma