• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Ååh, hus. Så avundsjuk jag blir. Vi bor förvisso i en superfin lägenhet i centrala Göteborg och trivs som fisken. Men ett hus... Suck! För vår del får det vänta ett par år tills vi flyttar till Australien är jag rädd...

• Evve81
    kajsalisa skrev 2011-03-06 19:15:31 följande:
    Ååh, hus. Så avundsjuk jag blir. Vi bor förvisso i en superfin lägenhet i centrala Göteborg och trivs som fisken. Men ett hus... Suck! För vår del får det vänta ett par år tills vi flyttar till Australien är jag rädd...
    Oj ska ni flytta till Australien?! Låter spännande.

Småland: Hoppas det går över eller att bebis kommer och att det går över samtidigt som bebis kommer ut!
  • MCT79

Ohh Australien.... var i landet kommer din sambo ifrån Kajsalisa?  Jag var där 2008... Singapore och Fiji också... men vi höll oss i darwin, ner mot alice springs och Uluru och andra "måsten"... sen Sidney några dar, sen slappa på Fiji!

nu jeklar...
  • Evve81
    MCT79 skrev 2011-03-06 19:28:19 följande:
    Ohh Australien.... var i landet kommer din sambo ifrån Kajsalisa?  Jag var där 2008... Singapore och Fiji också... men vi höll oss i darwin, ner mot alice springs och Uluru och andra "måsten"... sen Sidney några dar, sen slappa på Fiji!
    Kajsalisa: Aha kommer din sambo därifrån då antar jag att det är därför ni ska flytta dit så småning om. Vore häftigt att åka dit någon gång men min make är så flygrädd att han bara kommer åka inom europa och jag är sjukt rädd för ormar så det blir nog aldrig
  • sugarrush

Åh vad kul med Australien!
    Vi tänkte faktiskt åka dit under föräldraledigheten, om exakt ett år, på senvintern. Sambons bästa kompis bor där, så vi kan bo hos honom så länge vi vill i princip.

Vart i Australien ska ni flytta kajsalisa?

Fjärde gången gillt?
  • kajsalisa

Söta ni är. Jo, mannen kommer från Melbourne så dit bär det av så småningom. Vi har bara inte bestämt än om vi ska poppa ett till barn här först eller om vi gör det efter vi flyttat.
    Australien är fantastiskt men vääääldigt långt bort.

• 3 barns mamma84

Australien ska min bror flytta till han har hittat sin flickvän där ifrån.
    Sen har min mamma och pappa bott i australien pappa byggde hus där när dom väntade på lilla mig men innan jag han komma till värden ville mamma flytta till sverige igen då hon var sååååå rädd av alla djuren och ormarna hahaha
    men ja vi får se jag kunde ha bott där men,men *suck*

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Sofy:
    ååh hus så härligt ja det är underbart med hus + tomt
    Vi bor i radhus + tomt så vi har allt man kan önska sig
    Jobb bil hus barn djur man det är bara livet ..

Idag har vi vårstädar hihi fast man är förskyld men vad vad roligt det var och så fint väder ute hela dagen ..

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • needtobreathe

Jag har så hiiiimla oooont!!! Gråter Sitter i soffan o bara grinar, har tagit två alvedon för o se om de släpper, hoppas de för fyfaaaan rent ut sagt!! Och så ilar de så in i... neråt!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma