Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Muffe80 skrev 2010-09-03 20:44:43 följande:
    men överallt som jag googlar så verkar det som att alla andra i denna vecka och tid har sett  gulesäcken och han såg ju inget ju...

Kanske inte ska måla fan på väggen, utan tro att jag är gravid ända tills jag blöder. Men jag är rädd att det blir som sist, att hinnsäcken växer till 3 cm men det finns inget foster... och allt kommer ut i v 9... alldeles för sent.
    Det är lika bra att få veta nu tycker jag.
    vilken vecka ska du vara i?

i 5+6 var min hinnsäck 14 mm...
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-09-03 21:17:14 följande:
    5+4 idag!
    ja men du ser :) det är ju kanooon bra :D oroa dig inte vännen i onödan.. än får du inte tappa hoppet...
    Kram...
  • Längtan efter liten

Nu åker vi snart till flygplatsen... så vi ses om 2 veckor.
    Håll tummarna att det inte blir någe mer flytningar för min del i grekland...
    vill bara kunna njuta...
    Hoppas allt går bra för er med...

stor kram till er alla.

• Längtan efter liten

hej allesammans. kommer in en snabbis fran Kreta.
    Hoppas ni alla har det bra.
    Jag hoppas att allt star ratt till for min lilla bebis i magen.
    2 dagar efter vi kommit hit borjade flytningarna igen. De kom varje gang vi gick mycket och jag anstrangde mig.
    de kom varje dag fran till i tisdags. sa ons,tors,fre, och idag har jag lyckats vara utan dom.
    det har inte varit mer an kanske hogst en 5 krona forutom den forsta dagen som det faktiskt kom lite blod pa natten, dock bara en gang pa pappret sen ingen mer. kollade vad ett ultraljud har i grekland skulle kosta och det skulle bli 150 euro... sa jag hoppade over det och var helt forstord hela den dagen. (torsdagen)
    Sen har det kannts battre. traffade en tjej har som miste sitt barn i manad 6 och efter det tog sprutor och har da fatt 2 barn. sa hon stottade mig enormt... nu langtar jag bara till mandag da jag ska fa gora mitt ultraljud i Sverige.
    Och jag kan lova att jag bett om att min bebis ska fa overleva denna gangen mer an allt annat.

Forutom de trakigheterna har min semester varit helt underbar, solsken varenda dag, endast 1 dag med 5 min regn. Sa inget att klaga pa. men ska man klaga sa ar det pa toook for varmt idag, maste vara over 40 grader, men nu raknar vi ner till bussen ska ga till flygplatsen. den lyfter grekisk tid 23:40.. och bussen gar 20:35...
    Kan inte ha haft det battre :)

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-18 14:27:55 följande:
    Längtan: Vilken härlig semester ni verkar ha haft.
    Kanske har vi haft samma sak du och jag, eftersom jag också fick bruna flytningar efter att ha gått jättemycket nu på min semester. Förmodligen har vi bara överansträngt oss.
    Roligt att höra från dig, kram!
    jag hoppas det var något ofarligt iaf :) ska dit idag för att kolla klockan 14:50 så jag hoppas tiden går fort tills dess...
    hur är det med er alla andra? har det hänt något här i tråden sen jag åkte?
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-19 18:24:43 följande:
    Heeeej nu är jag hemma, äntligen! Sov inte en minut på flyget så jag är sjukt trött. Tur att sambon är så underbar: han hämtade på flygplatsen så jag inte skulle bära tungt, ordnade mat, gick ut och postade brev åt mig som skulle iväg idag så jag kunde sova under tiden. Och bäst av allt, han älskar min uppsvällda mage och vill klappa den hela tiden... myyyys!

Odd, ojojoj lilla gumman vad det låter jobbigt. Försök blicka framåt, om ett tag KOMMER det ju att bli bättre, även om det just nu känns som en lång väg dit. De här hormonerna..ja herregud alltså! Hoppas du snart känner dig lite piggare och kryare, då känns nog resten lättare att ordna upp också.

Muffe, vad härligt att du mår illa! (eller jag, inte härligt, men du förstår vad jag menar). VIlken dag var det du hade ditt VUL?

Lallan: lycka till på ditt TUL! Lägg upp någon fin liten bild efteråt vetja, vi älskar att se sånt!
    vart har du varit vännen?
  • Längtan efter liten

ang bröst tror jag att jag ALDRIG kommer få uppleva stora goa bröst.. inte ens amningsbröst...
    fick inte det med dottern och har hittills inte fått det heller.

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-20 07:47:30 följande:
    Jag har varit i New York en vecka.
    åh så underbart :D
  • Längtan efter liten
    bakeacake skrev 2010-09-20 06:48:26 följande:
    Hej! Jag kommer ihåg dig! Grattis till graviditeten! Jag fick ju en liten blödning typ 20 augusti, men det kan inte varit mens eftersom vi hade sexat innan det och NU är jag gravid.. måste ju varit nått annat.. :) Mitt Ma var riktigt jobbigt, fick en hemsk infektion som inte ville ge med sig förens efter en dunderkur med 4 olika sorters antibiotika.. kände mig som ett vandrande apotek.. Nu ska jag försöka njuta.. och berätta för maken.. :)
    jag beklagard et ni fåttt gå igenom, men ett stooort grattis till en ny graviditet
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma