Plus igen efter mf/ma
färnik skrev 2010-09-20 09:29:27 följande:
Inte jag heller. Trots att jag i övrigt är ganska storväxt (lång och 24-25 i BMI), är jag utrustad med ett par små A-kupor. Fcik anorexi i yngre tonåren (och hade problem med det i många år, 7, kanske?) och brösten slutade växa i 13-årsåldern. Mensen försvann också lika fort som den kommit. Mensen fick jag tillbaka när jag blev normalviktig igen, men brösten växte aldrig ngt mer.
Det finns väl för och nackdelar med det, det är onekligen bekvämt med minibröst, och de lär aldrig kunna hänga så små som de är
men visst hade det varit FINT med ngt större som bättre passade till min kropp.Nåja, när jag varit gravid och ammat har endast mina bröstvårtor vuxit, och gjort det ordentligt därtill, vårtgårdarna ser ut som enorma gelehallon, men resten av brösten är lika små som alltid. Så jag verkar heller aldrig få uppleva stora boobs.

jag är ganska glad att jag har små (också a-kupa) då de aldrig är i vägen eller så :) och de kan ju inte skapa några ryggproblem :) men vill ju att sambon ska kunna ha något lite mer att klämma på.. iof älskar han mina små ändå :D hoppas att det ska gå att amma denna gången.