• Evve81

Plus igen efter mf/ma

Telgebo: Jag tror dig men det finns ju en anledning till att man får skyddat boende och då får du säga vad du vill. Jag tänker inte diskutera det och jag är inte ett dugg intresserad av ditt ex och varför han har skyddat boende.

Min bm sa att hon brukar ge järninjektioner också men det var min tarmdoktor som sa att man får injektioner på sjukhuset för att man ska ha riktig koll för en del blir riktigt dåliga och behöver intensivvård. Då ska man såklart ha mycket otur men jag skulle inte ta risken. Min bm har som sagt ingen koll på vad som gäller med min tarmsjukdom

• Evve81

Nu tycker jag ett är onödigt mycket tjafs här. En massa anklaganden hit och dit (även om jag tror det är mycket ironi från många håll). Min make har fått läsa lite och han skrattade gott

Sofy: Hoppas det går bra och att du inte blir allt för skrämd av alla skrik för det behöver inte alls bli samma för dig. Det gör ont att föda barn men alla reagerar vi olika!

Telgebo: Det är klart att det är dina barn även om pappan har vårdnaden om dem. Du har ju fött dem och de är ju för alltid dina sedan kan det ju såklart kännas som att du förlorat dem. Kan inte uttala mig om sånt då jag aldrig varit med om det själv

• Evve81

Sugar: Det får man som gravid

Undra hur det går för Sofy?!

Nu har maken kommit hem och jag hade tänkt scrappa men jag orkar inte. Orken liksom rann av mig efter att jag slumrade i soffan.

• Evve81

MCT: Jag känner igen mig!

Maria: Låter osm en härlig dag. Vilken vecka är du i nu?

Vi är ju fortfarande sjuka har varit i en vecka dessutom verkar ju sambon vara smittad. Tur han har semester till veckan så han kan pigga på sig...... Så vi blir ju inne dag därför ska jag ENSAM åka på stan. Ska bli skönt jag skulle ju åka igår men då var ju hela familjen med så det blir ju itne samma!

• Evve81

Hålelr med ODD nu läger vi ner allt tjafs för tråden behövs!

Angående täcke så är sonen 3 nu och han har nog aldrig sovit en nat med täcke. Han fick ett nytt jättefint stort nu men han vägrar ha det.

Nu har jag varit på shopping ensam! Riktigt skönt konstaterar dock att jag får ont i både magen och ryggen av det. MEn jag tror inte det är sammandragningar för det är en konstant smärta om ni förstår så min gissning är att det är fogar eller muskler kanske. Tittade på bebiskläder MEN jag tänker inte shoppa till bebis förrän efter UL. De hade 70% på name it kläder så jag fyllde en påse för 200 kr. Blev mest till dottern. Sedan hittade jag en ny sommarkofta till dottern och så köpte jag en klänning till henne som nog blir till nästa jul. Svart vit och sliver SKIT snygg. Den var på halva priset så den blev inte så dyr. Blev som sagt mest dottern som fick nytt men name it passar inte på sonen på honom är det bättre med kappahl eller lindex. Jag hinner nog med lite sån shopping med när det blir rea

• Evve81

2barnsmamma. Vilken sötis!!!!!

Färnevik: Bara att jobba på vräkningen då

Jaghåller på städa och städa. Vet inte om jag håller på boa. Känns lite tidigt. Vi håller på fundera på ytterklädes förvaring nu när vi blir 5 i familjen. Jag skulle gärna vara miljonär och kunna åka på IKEA och shoppa loss för att göra om lite här hemma

• Evve81

Sofy: JAg har också hört att man inte ska bada när man sipprar vatten. Som mabaja skriver får man inte bada på förlossningen när vattnet gått.....

Jag har städat MASSOR idag och kastat grejor. Men jag får så ont i ryggen så man ska kanske ta det lite lungt men jag hatar när det är stökigt och smutsigt......

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma