Plus igen efter mf/ma
Pinklove: Jag är ju bara i v 20! Men jag har bh:ar som passar men tydligen inte denna jag valde idag. Ska kolla igenom min garderob!
Pinklove: Jag är ju bara i v 20! Men jag har bh:ar som passar men tydligen inte denna jag valde idag. Ska kolla igenom min garderob!
Pinklove: Bebis kommer när den är redo sedan är det ju jättejobbigt med en massa frågor och sånt. Folk menar ju väl så man får nog bara gilla läget.
Mallanis: Övik är ju öppet till mitten på juli så du behöver inte oroa dig! Jag trodde nämligen att de bytte till året därpå för jag visste att det var öppet först i Övik men det är tydligen samma i år för jag har frågat en BM som jobbar på förlossningen i Sollefteå. Så hon sa att jag skulle få föda där om det inte blir mycket tidigare
MCT: Så har min mage med blivit. MIn är hård och sådär gravidig upptill
Antar att livmoderm flyttat upp allt innehåll!
Jag ska köpa lite nya BH:ar. Jag AVSKYR när de sitter åt så jag har 85 eller 90 C nu då. Måste nog köpa några nya BH:ar
Vad jobbigt för Odd att han blev så sjuk! Hoppas han piggar på sig snart!
Mabaja: Skönt att Wilda är bättre!
Pinklove: Min förlossning med dottern började med värkar som det blev mindre och mindre tid emellan. Hann dock vara länge på förlossningen innan hon kom ut. Med sonen startade det med något som var VÄLDIGT likt magsjuka. Jag spydde och sprang på toa en hel dag sedan blev det värkar. (Hade nåt liknande med dottern men det var först när jag kommit in på förlossningen). Den sura BM jag hade först med sonen var inte jättenöjd över att jag kom dit med magsjuka. När hon gick hem kom dock en trevligare som sa att du har inte magsjuka utan det var kroppen som tömde sig inför förlossningen. Så var det för direkt efter kunde jag äta så nu vet jag ju att det hänt 2ggr. Hoppas du redan ligger på förlossningen nu!
SUGAR: GRATTIS! Vad otroligt härligt!
Telgebo: Jag blir också tröttare av mina postafen men hellre trött än illamående!