Plus igen efter mf/ma
De trodde att hon kanske fått en rejälchock. Fy så tragiskt!
De trodde att hon kanske fått en rejälchock. Fy så tragiskt!
Färnevik och Småland. JÄTTESTORT grattis till er båda!
Småland: Jag gissar på 4265g och 54 cm!
Jag har såklart lyckats sova bort HELA fredagskvällen i soffan.... Har åkt på jordens förkylning och är nästan utan röst också. Känns bara så trist att alltid vara så himla trött. Jag är ett fantastiskt trevligt kvällssällskap och jag har bara jobbat 9.30-16.30 idag. Nästa fredag jobbar jag 06-16.30 (har fått lite extra jobb) sedan ska jag ut och bowla med mina kollegor äta gomiddag och gå på pub. jag blir ju då chafför men efter att ha legat dödstrött i soffan ikväll undrar jag hur jag ska orka.....
Jag skulle se lets dance igår men såg inte ens början utan somnade...... Sov hela kvällen och natten så nu känner jag mig ganska så utsövd ![]()
Pinklove: Nu kommer snart bebis!
Sugar: Visst var det du som fått mörka hår på magen? Har konstaterat att jag också har det! Ser ut som en man nästan. Har läst någonstans att om man får mörkt hår på kroppen så kan det tyda på en pojke för att han utsöndrar manligt könshormon i fostervattnet. Om det stämmer vet jag inte men det visar sig väl såsmåningom!
Småland: Hur är allt med dig och familjen då?
småland: En stor kram till dig och lillkillen! Skönt att de håller honom under koll ändå men såklart jättejobbigt för er som längtat och väntat så länge!