• Evve81

Sugar: Jag läcker som ett såll emellanåt. Har trott jag är ensam om det så här tidigt. Jag skulle aldrig vara utan trosskydd nu

Är ju väldigt olika hur länge man krystar mina barn har varit ute på kanske 2-5 krystvärkar. Medan endel får hålla på flera timmar.

• Evve81

Mabaja: Är just därför detta är vårt sista barn. Med fler barn växer vi ur både bil och hus!

MCT: Scrappar du? Jag har rensat bland mina scrapgrejor idag. Jag ska på scrapmara sista helgen i mars så jag måste se om det fattas nåt....

Sugar: Ja detta pinsamma problem ger sig ju inte direkt efter förlossningen heller. Man känner sig som en gammal tant med inkontinens....

Nu har jag lite sorg i hjärtat. Modo gick till kvalserien......

• Evve81
    MCT79 skrev 2011-03-05 21:32:10 följande:
    Ahh nej jag ska vara här i sthlm! Men jag tror du kommer springa på lite cyberkompisar till mig, bla en tjej från Lycksele som heter Camilla och gör fantastiska kort oftast med Magnolia-motiv! :)
    Det är ju så himla kul och dyrt. På en helg g¨r det ju massor med pengar. Men jag kommer förmodligen inte kunna åka i höst för en hel helg med bebis och scrap samtidigt kanske inte är någon hit men jag får se. Har inte bestämt mig än för hur jag gör då......
  • Evve81

Telge: Nu har jag inga problem alls med några värden men jag har varit sjukt frusen i början av min graviditet så det kan ju också vara helt normalt. Nu är jag inte lika frusen längre snarare tvärtom

Söndag idag! Igår hade vi storm här och då vill man inte gärna gå ut så mycket men idag hoppas jag det blåser mer. Jag skulle vilja åka madrass ute men jag lär väl bara palla med 1 åk eller nåt sedan lär det väl kännas i magen antar jag. Nu längtar jag till UL som är på tisdag.

Kom fram till att ibland är det ju inte så kul me FL läste igår i en tråd här på familjeliv och då var det 2 st som skrivit att hjärtat på deras bebis slutat slå dagen för RUL. Kändes ju verkligen smart att läsa det.......

• Evve81

Sugar: Åh vad härligt!

Vi har underbart väder idag men tyvärr är dottern sjuk så vi blir nog mest inne. Jag ska minsann scrappa lite tror jag. Eller jag ska göra 2 kort till att börja med tänkte jag! NU har jag förlorat i memory mot dottern och jag är lika impad varje gång att barnen är så himla bra på memory eller om jag är dålig....

• Evve81

Sugar: Någon gång i livet ska jag med åka vasaloppet MEN först ska jag ha tre barn, sedan ska jag gå ner i vikt och träna upp mig! Men det är ju aldrig för sent

Ja nu har vi varit sjuka MYCKET. Barnen har varit hemma 2 veckor på en månad och om maken inte haft semester nästa vecka hade de ju fått fortsätta vara hemma. URK! Nåja nu ska vi borsta tänder och klä oss! Vi tittar på Vasaloppet. Makens kusin är med och åker

Jag älskar ju egentligen att åka skidor men nu är det ju så himla isigt. Tidigare har det varit för kallt och jag har mått för illa och nu är jag rädd att ramla och göra illa mig eftersom ryggen inte är riktigt OK.

• Evve81
    sugarrush skrev 2011-03-06 10:47:50 följande:
    Jag älskar också längdskidåkning, eller egentligen, jag älskar skidor i alla dess former. Och snowboard!
    Någon som hänger på att göra tjejvasan nästa år?
    Mitt mål ligger nog längre bort   Minns att det tog till innan kroppen tillät lite hårdare träning. Men promenader ska jag börja med ordentligt direkt efter förlossningen. Kanske inte så långa från början men jag kommer ju måsta gå med dottern till skolan det lär väl räcka från början
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma