Plus igen efter mf/ma
Tack! jag la ut en liten nöt på facebook som blev knäckt direkt så jag undrar om inte ryktet når jobbet fortare än jag ![]()
Tack! jag la ut en liten nöt på facebook som blev knäckt direkt så jag undrar om inte ryktet når jobbet fortare än jag ![]()
Tack för alla grattis!
Jag är otroligt glad men nu kan jag känna att jag oroat mig i onödan i MÅNGA veckor. Men Sedan var bebis väldigt långt upp tycker jag. trodde inte det var så redan.
Färnevik: Lycka till!
Pinklove: Skönt att allt var bra och BM kanske var stressad idag eller nåt?
2 barns mamma: Jag skulle också tolka det som att han inte har stängt dörren till ytterligare barn!
Undra hur det gått för Färnevik?!
Jag längtar också tills det är vår tur bara 4,5 månader kvar ![]()
Saifreee: GRATTIS!
Telgebo: Mitt ferritinvärde låg på 17 och det är i lägsta laget. spannet ska vara mellan 13-60 tror jag är säker på 13 i alla fall men jag hade tagit mer utförligaprover och jag hade nåt mer som var dåligt så jag fick äta järntabletter som jag inte alls klarar av att äta så jag ska ta kontakt med min tarmdoktor. NU har det snart gått en vecka sedan jag ringde och han har inte hört av sig.
Sofy och Småland: Hoppas ni mår bättre snart och Småland hoppas de sätter igång dig nu då!"
Nu vet hela jobbet att jag ska ha barn ![]()
Färnevik: Lycka till!
Småland: Vad härligt att du nu vet att bebis kommer snart!
Sugar: Hoppas allt går bra imorrn! Jag håller mina tummar och du ska se att det går bra!
Sedan var det någon som gjort ett lyckat VUL: GRATTIS!
Telgebo: Kul med kalas!
Sofy: Kanske läge att ringa och prata igen!
Jag har blivit riktigt förkyld och hade på fm on i bröstkorgen och bak i ryggen mittemot. Hann tänka lunginflammation men jag mådde bra för överigt tills jag kom på att jag hade en ALLDELS för lite BH på mig. Grattis liksom..... Jag trodde på fullt allvar att jag skulle måsta gå hem..... Nu så åker den BH:N bort tills jag kan ha den igen..... Gud så himla klantig jag är liksom-..
MCT: Jag fick helt enkelt knäppa upp den
Har haft samma problem tidigare med ett par byxor. Tillslut fick jag sätta på mig täckbyxorna istället för de andra jag hade ![]()
Mallanis: Ja lite pinsamt om jag hade gått hem från jobbet
Japp jag är ju Bollstabo och har fått veta att förlossningen i Sollefteå har öppet 18 juli - jag vet inte eftersom det är Sollefteå som gäller sedan men mitten på augusti så kanske mitten på juni - 18 juli är det öppet i Övik. Är du också därifrån?