-
Jo men annars kan du kanske ringa sjukvårdsupplysningen. Då kommer de föfrmodligen att säga att du ska ringa förlossningen eftersom det snart är dax!Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-06 11:47:57 följande:Känns bara så löjligt att ringa förlossningen för kli på magen! Ger det någon timma till sen ringer jag, tack för era svar! -
småland: Vad sa de??
Sofy och Pinkloveundrar hag med var de är?
Jag trodde verkligen att mitt illamående var över så döm om min förvåning när jag nu mår superilla IGEN. Jag är ju för tusan i v 19 då borde det ha gått över för längesedan!
-
Sofy: Åh vad härligt med hus. Hoppas ni får det.Det är så skönt att bara kunna gå ut. Barnen har egen sandlåda och man kan lämna vagnen ute med sovande bebis!
Det är enligt mig helt sjukt vad ni får betala för hus där nere. Vårt kostade knappt kontantinsatsen på ett hus i Stockholm. Vi har betalat 295000 för vårt. Det var jättefint och bara att flytta in. Nu har vi bott 6 år och barnen sliter ju lite på huset så nu har vi gjort om allt utom tvättstugan, köket, badrummen och vardagsrummet. Skulle egentligen göra om vardagsrummet nu MEN det måste byggas om för att barnen ska ha egna rum så då struntar vi i det!
-
Oj ska ni flytta till Australien?! Låter spännande.kajsalisa skrev 2011-03-06 19:15:31 följande:Ååh, hus. Så avundsjuk jag blir. Vi bor förvisso i en superfin lägenhet i centrala Göteborg och trivs som fisken. Men ett hus... Suck! För vår del får det vänta ett par år tills vi flyttar till Australien är jag rädd...
Småland: Hoppas det går över eller att bebis kommer och att det går över samtidigt som bebis kommer ut! -
Kajsalisa: Aha kommer din sambo därifrån då antar jag att det är därför ni ska flytta dit så småning om. Vore häftigt att åka dit någon gång men min make är så flygrädd att han bara kommer åka inom europa och jag är sjukt rädd för ormar så det blir nog aldrigMCT79 skrev 2011-03-06 19:28:19 följande:Ohh Australien.... var i landet kommer din sambo ifrån Kajsalisa? Jag var där 2008... Singapore och Fiji också... men vi höll oss i darwin, ner mot alice springs och Uluru och andra "måsten"... sen Sidney några dar, sen slappa på Fiji! -
Mabaja: Stackars liten. Inte kul när de små är sjuka!
Sofy: Hur har det gått för dig?
Telge: Jag har som sagt varit väldigt frusen. Jag har kört med en massa kläder. Det har funkat för mig eller jag har frusit ändå men det har varit bättre!
Konstaterade nu när vi vaknade att det är otroligt skönt att titta ut och se att det är ljust ute! IDag och imorgon är jag ledig. Känns fantastiskt skönt!
-
Har precis fått veta att förlossningen närmast oss har öppet 18 jul och framåt så det betyder att bebis inte är välkommen innan
Jo då men helst inte för då blir det 10 mil dit. Jag lär väl få veta på RUL imorrn. Är redan nervös så jag undrar hur det blir imorrn. SEdan hoppas jag att det inte skiter sig med barnvakten eller nåt för jag VÄGRAR åka själv på RUL
-
Jag fick minipiller efter att jag fått Agaton jag blödde nästan hela tiden. Tillslut ringde jag BM och sa att jag vägrar ha det såhär! Hade tänkt sätta spiral men eftersom vi var sugna på en till blev det p-piller för spiralen kostade en massa pengar. Det kändes så bortkastat när jag visste att jag ville ta bort den.
2barnsmamma84: Jag har ju fått mina 2 efter bf så jag får väl hoppas det blir samma denna gång med!
-
Sugar: Usch för illamående. Mitt kom ju tillbaks igår. Var bara ogjort att jag inte behövde spy kan jag säga.
Småland: Hoppas du fpr hjälp nu då. Det enklaste har kanske varit att hjälpt förlossningen lite på traven så bebis kommer!
Sofy: Hoppas huset är fint!
-
Det gjorde jag tidigare men mest på kvällen. Jag har faktiskt klarat mig på jobbet även om jag spytt både på vägen dit och hem iblandtelgebo skrev 2011-03-07 10:36:38 följande:Jag mår illa från morgon till kväll.
Ser att klockan är 10.40 och imorgon den här tiden är det RUL. Jag både längtar och är jättenervös!