• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe

*Skorna du visade är snygga Pancakes, men en fråga bara till dig som är expert på detta:
    Kan man ha "stövlar" till detta, smala som går upp till ca 3 cm nedanför knät? eller blir det för tungt?

• Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-15 10:44:07 följande:
    *Skorna du visade är snygga Pancakes, men en fråga bara till dig som är expert på detta:
    Kan man ha "stövlar" till detta, smala som går upp till ca 3 cm nedanför knät? eller blir det för tungt?
    Det funkar så klart men är kanske finast utomhus? Är festen i en lokal eller hemma hos nån? Om det är lokal funkar ju stövlar men hemma hos nån känns det ju bättre med inneskor än att gå omkring i stövlar. Känns lite som att man glömt ta av sig skorna...
  • Mabaja
    Pancakes skrev 2011-03-15 10:42:48 följande:
    Hej!  Allt bra med dig också?
    Jag har inte heller varit inne så mycket, men har förstått att två bebisar har fötts i alla fall :)
    tre bebisar har kommit, smålands, färneviks och igår pinkloves!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-03-15 10:27:05 följande:
    Tvätta händerna ofta Sugar! jag har handsprit står på skrivbordet på jobbet
    Tack för tipset! Ska ta och handla mig lite handsprit på lunchen!

Hoppas du hittar någon snygg klänning Sötfilur! En tanke bara, kanske kan du köpa någon snygg omlottklänning på någon mammasida?? En sådan kan ju vara perfekt i sommar också, de är ju amningsvänliga...!

Jag blev så glad igår, berättade för en kompis på jobbet och hon erbjöd sig genast att låna ut lite snygga gravidbyxor som hon hade hemma, vi har ju samma storlek och allt. Supersnällt!
    Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma

Lycka till tegelbo å sugar!

Själv e jag inte så aktiv just nu då vi inte har internet hemma pga flytt å sen har jag varit dunder förkyld å nu har jag inga piller mot illamående så jag bara spyr hela tiden!
    Men mitt sockertest igår gick bra! Torsdag ska jag till spec mvc å funderar på att trycka på för att få ett ul till! Har haft ont i magen men de e säkert bara växtvärk!

• sugarrush

Jag kan inte öppna din länk!
    Men ett annat tips: Kolla asos.com också! Många snygga gravidvänliga klänningar finns det, och de kostar inte så mycket.

Fjärde gången gillt?
  • kajsalisa

Alltså tjejer, nu när vi ändå är igång och pratar skor så behöver jag hjälp. Söker med ljus och lykta efter ett par helt vanliga naturfärgade pumps. Sååå användbart. Problemet är att jag inte vill ha 9-10 cm klack utan kanske typ 6 cm å så skulle jag vara glad om dom inte kostar 1000 kr. Några tips? Tycker att jag har kollat överallt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma