• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Den var jättefin Sötfilur! Den är nog också enkel att piffa till lite extra med något snyggt längre halsband och ett par fina skor. Vill också ha!

Fjärde gången gillt?
  • telgebo

Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.

Illamåendet är inte att leka med, känner mig handikappad men har nu fått receptbelagda tabletter mot det. Har tyärr inga pengar för det nu så jag får stå ut.

Gravid v.8+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Mabaja
    kajsalisa skrev 2011-03-15 11:49:24 följande:
    Alltså tjejer, nu när vi ändå är igång och pratar skor så behöver jag hjälp. Söker med ljus och lykta efter ett par helt vanliga naturfärgade pumps. Sååå användbart. Problemet är att jag inte vill ha 9-10 cm klack utan kanske typ 6 cm å så skulle jag vara glad om dom inte kostar 1000 kr. Några tips? Tycker att jag har kollat överallt...
    http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps?art=260711

de här kanske? Inte riktigt hudfärgade, men nästan...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Cat79
    telgebo skrev 2011-03-15 12:17:24 följande:
    Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.

Illamåendet är inte att leka med, känner mig handikappad men har nu fått receptbelagda tabletter mot det. Har tyärr inga pengar för det nu så jag får stå ut.
    Härligt med lyckat VUL :) Nu ska det gå vägen och bli bebis i oktober. Kram på dig.
  • Odetta

WOOOHOOOO för din böna!!!!! *gör vågen*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • telgebo
    Cat79 skrev 2011-03-15 12:24:03 följande:
    Härligt med lyckat VUL :) Nu ska det gå vägen och bli bebis i oktober. Kram på dig.
    Det får vi hoppas
    Odetta skrev 2011-03-15 12:24:06 följande:
    WOOOHOOOO för din böna!!!!! *gör vågen*
    wohooo glad

jag är lite i bakgrunden nu pga kraftigt illamående så ni kommer kanske inte kommer se mig så mycket här på ett tag.
  • Pancakes
    Mamma till W skrev 2011-03-15 11:01:29 följande:
    tre bebisar har kommit, smålands, färneviks och igår pinkloves!
    Just det Småland har fått också! Vad kul! Det bara regnar bebisar just nu :)
    Åh, grattis vad roligt! Nu går det vägen ska du se!!!
  • telgebo
    Pancakes skrev 2011-03-15 12:37:36 följande:
    Just det Småland har fått också! Vad kul! Det bara regnar bebisar just nu :)
    Åh, grattis vad roligt! Nu går det vägen ska du se!!!
    jo det känns så.

tack för alla grattis måste lägga mig ner nu
  • PåvägMotSyskon
    Stort Grattis färnevik och ni andra som fått era små.Är inte in så ofta då man har småbarn o ta hand om o en dator som inte funkar då ja måste fixa en ny skärm. (använder sambons) Men härligt o läsa att de går framåt för er alla.

Nu ska jag laga lite lunch innan amningen av sötprinsen min, o hämtning av barnen på dagis!!

Hoppas ni alla mår bra. kram
    Theodor 2007 Dexter 2009 Vincent 2011
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma