• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    acure skrev 2011-03-14 19:08:08 följande:
    Efter en lång och jobbig förlossning är hon äntligen här vår älskade Matilda. Hon föddes imorse 9.47, var 52 cm lång och vägde 3730g. Hon är det finaste jag sett och så snäll. Ska läsa ikapp tråden så fort jag orkar men nu ska jag bara snusa bebis.
    Stort underbart grattis till er och Välkommna ett hej till Matilda {#emotions_dlg.heart}
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Odetta
    Pinklove:

ÅÅHHHHH GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄNNEN!!!!! Hjärta
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Evve81

Nu har jag en fråga som knappast någon hinner svara på innan jag åker på jobbet..... I natt när jag var på toa var det 2 mörka prickar i trósskyddet. Inget mer på nåt papper eller så utan bara dessa 2 små prickarna. Nu är jag såklart livrädd att nåt har hänt......... Ska absolut ringa min bm sedan tror jag även om jag antar att det inte är någon fara om det inte kommer mer........ Ska man liksom aldrig få vara lugn och njuta?! Nu är ju detta dessutom officiellt på jobbet också även bland eleverna då jag jobbar på en skola

• needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-03-15 05:39:03 följande:
    Nu har jag en fråga som knappast någon hinner svara på innan jag åker på jobbet..... I natt när jag var på toa var det 2 mörka prickar i trósskyddet. Inget mer på nåt papper eller så utan bara dessa 2 små prickarna. Nu är jag såklart livrädd att nåt har hänt......... Ska absolut ringa min bm sedan tror jag även om jag antar att det inte är någon fara om det inte kommer mer........ Ska man liksom aldrig få vara lugn och njuta?! Nu är ju detta dessutom officiellt på jobbet också även bland eleverna då jag jobbar på en skola
    Två mörka prickar?! Det är säkerligen ingenting alls! Men ring din BM du om det känns lugnare för själen! :)

Och ha en bra dag på jobbet! {#emotions_dlg.flower}
  • Evve81

Sofy:  Tack! Jag inser ju själv att om det inte kommer mer så var det förmodligen inget men jag är ändå sjukt nervös så jag tänker ringa min BM och hoppas att hon kan lugna mig. Jag har ju inte sett nåt mer heller och jag har nog känt bebis nu på morgonen så det borde vara OK hoppas jag!

• telgebo
    acure skrev 2011-03-14 19:08:08 följande:
    Efter en lång och jobbig förlossning är hon äntligen här vår älskade Matilda. Hon föddes imorse 9.47, var 52 cm lång och vägde 3730g. Hon är det finaste jag sett och så snäll. Ska läsa ikapp tråden så fort jag orkar men nu ska jag bara snusa bebis.
    Grattis
    Gravid v.8+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Idag är det dags för mitt andra vul.

Har massa datastrul men funkar datorn som jag vill när jag kommer hem så rapporterar jag om ni är nyfikna på hur det gick.

Gravid v.8+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Evve81
    telgebo skrev 2011-03-15 06:54:50 följande:
    Idag är det dags för mitt andra vul.

Har massa datastrul men funkar datorn som jag vill när jag kommer hem så rapporterar jag om ni är nyfikna på hur det gick.
    Lycka till!

Nu ska jag bege mig mot arbetet och inge fler missfärgade flytningar så det känns skönt. Jag kan tänka mig att det beror på att jag är VÄLDIGT förkyld och hostar och snorar jämt känns det som. Men jag tänker ändå ringa BM med lite tur kanske man kan få höra hjärtljuden eller nåt. Min mage klarar inte av att oroa sig. Jag skulle också behöva ringa min tarmdoktor som jag ringde förra fredagen alltså nästan 2 veckor sedan och inte ett ljud från honom ännu 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma