• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    färnik skrev 2011-03-14 13:06:47 följande:
    Här är våran lilla skrutta! Hjärta

Mina fina döttrar!!!

Åhhhhh GRATTIS VÄNNEN!!!!! Vilka ljuvliga döttrar!!!! Hjärta

Och var inte FÖR rädd för RS, men ha det i bakhuvudet liksom. Framförallt med storasyster...det är ju tyvärr allt som oftast storasyskon som går på förskolan som är smittokällan. (Vi kommer behålla E hemma från förskolan tills V är helt frisk...det tyckte läkaren var en bra ide också)

*bamsekram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Evve81

Sötfilur: Jag svarade dig i barn tråden om amninginlägg men köp engångs kan jag säga

Odd: Det är alltid bra att vara uppmärksam på RS och som sagt hoppas nu att lillekillen får bli frisk!

Sitter här och svettas som en gris men jag antar att jag får se det som ett tecken på att förkylningen är på väg bort! Synd bara att jag redan duschat för kvällen! Har köpt ett par nya lundmyr byxor till bebis på tradera idag och ett par sommarbyxor till mig. Känns som att jag inte längtar till sommaren URK så stor ful och otymplig jag kommer känna mig då.....

• acure

Efter en lång och jobbig förlossning är hon äntligen här vår älskade Matilda. Hon föddes imorse 9.47, var 52 cm lång och vägde 3730g. Hon är det finaste jag sett och så snäll. Ska läsa ikapp tråden så fort jag orkar men nu ska jag bara snusa bebis.

• MCT79
    acure skrev 2011-03-14 19:08:08 följande:
    Efter en lång och jobbig förlossning är hon äntligen här vår älskade Matilda. Hon föddes imorse 9.47, var 52 cm lång och vägde 3730g. Hon är det finaste jag sett och så snäll. Ska läsa ikapp tråden så fort jag orkar men nu ska jag bara snusa bebis.
    Ohh grattis! Jag har tänkt på dig sen igår eftermiddag! Vad skönt att hon äntligen är här! STORT grattis!!
    nu jeklar...
  • LittleJunia
    {#emotions_dlg.flower} Grattis Pinklove till er lilla prinsessa! {#emotions_dlg.flower}
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • sugarrush

Pinklove: Jättegrattis! Och vilket fint namn! Underbart!!!!

• Sir Bubbalots mamma

Grattis!!!! Många kramar till er båda

• FruW

Åh vad härligt, bra jobbat pinklove!! Nu är jag spänd på att se bild o på att få höra era förlossningsberättelser!

Grattis från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma