• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Marlyn

Pinklove: Stort grattis.... visst är det underbart att snusa bebis (synd att jag förmodligen aldrig får göra det igen, inget luktsinne ju). Baby

Telgebo: Lycka till på VUL =)

Odd: Kan du inte bara säga ditt förnamn så man vet vad man ska leta efter på måndagarna?

Ego: Jag hör ju inte hemma här längre eftersom jag har fått ett utomkvedshavandeskap.... men jag va bara tvungen att kolla om det hänt något. Jag har inte läst ikapp så jag har säkert missat mängder.

I torsdags blev jag skrapad. Igår tog jag hcg prov som tyvärr hade höjts. På fredag blir det titthålsoperation.

• telgebo
    Marlyn skrev 2011-03-15 09:11:22 följande:
    Pinklove: Stort grattis.... visst är det underbart att snusa bebis (synd att jag förmodligen aldrig får göra det igen, inget luktsinne ju). Baby

Telgebo: Lycka till på VUL =)

Odd: Kan du inte bara säga ditt förnamn så man vet vad man ska leta efter på måndagarna?

Ego: Jag hör ju inte hemma här längre eftersom jag har fått ett utomkvedshavandeskap.... men jag va bara tvungen att kolla om det hänt något. Jag har inte läst ikapp så jag har säkert missat mängder.

I torsdags blev jag skrapad. Igår tog jag hcg prov som tyvärr hade höjts. På fredag blir det titthålsoperation.
    Tack!

Vännen tycker så synd om dig och hoppas att HCG går ner som det ska och att du sedan blir gravid snart igen så fort ni vill.
    Gravid v.8+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Längtan efter liten

lycka till telgebo...

Odd: trodde du skulle vara med nästa gång, kan det stämma? Såg digi nte på förhandstitten, bara en massa sambosar :)

Längtan efter liten är stor
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-03-15 09:22:46 följande:
    lycka till telgebo...

Odd: trodde du skulle vara med nästa gång, kan det stämma? Såg digi nte på förhandstitten, bara en massa sambosar :)
    tack

ha koll på trailern under veckan då och se om odd är med.

nu ska jag åka på mitt vul. hörs sen om datorn är samarbetsvillig.
    Gravid v.8+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Muffe

Är det ngn som håller med om att En unge i minuten var segt och tråkigt i går? Lurade med sambon att kolla men han tyckte det var utdraget program!

• sugarrush

Lycka till Telgebo!

Fjärde gången gillt?
  • Längtan efter liten
    Muffe skrev 2011-03-15 09:29:50 följande:
    Är det ngn som håller med om att En unge i minuten var segt och tråkigt i går? Lurade med sambon att kolla men han tyckte det var utdraget program!
    ja jag tyckte det var ganska tråkigt igår. fick knappt en endaste tår...

Telgebo: ja men de visade väl trailerna direkt efter programmet, och där såg jag henne inte.
    Längtan efter liten är stor
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-03-15 09:34:59 följande:
    Lycka till du med Sugar, är väl KUB idag?
    Japp! Men det är först ikväll som jag har det, så det blir en lång dags väntan först.....
    Jag har en bra feeling, jag tror det kommer gå kanon.
    Fjärde gången gillt?
  • needtobreathe
    Lycka till Telge & Sugar!! :)

Nu ska ja iväg o hämta en grym gratisbox på Bigbaby i Häggvik ;) Yihoo! Me termometer, mandelolja, blöjor, våtservetter, tidningar, bebistandborste, inlägg osv.. + en sangenic blöjhink! Har ju angelcare nu som vi fick från babyland men sangenic har ja hört e bättre.. jaja, gratis e gott!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma